Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه از ابتدای انتشار کروناویروس تعداد ۱۲۳ نفر در شهرستان مبتلا شدند، گفت: در حال حاضر دو نفر بیمار مبتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های ملایر بستری هستند.

قدرت الله ولدی چهارشنبه ۷ خردادماه در جلسه‌ ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس شهرستان ملایر، بر ضرورت تداوم فاصله‌گذاری اجتماعی تا شکست کرونا تأکید کرد و افزود: براساس گزارش‌ دستگاه های درمانی، نرخ ابتلای شهرستان ملایر یک سوم آمار کشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: توفیقات حاصله در کنترل کرونا، نتیجه همراهی مردم و همکاری دستگاه‌های اجرایی است که به سهم خود از امام جمعه‌ شهر ملایر در ستاد مردمی مبارزه با ویروس کرونا، نمایندگان مجلس دهم و نماینده‌ منتخب مردم در مجلس یازدهم، ادارات و دستگاه های ذیربط تشکر می کنم.

ولدی با اشاره به اینکه مصوبات ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس به دقت اجرا و توسط دستگاه های نظارتی رصد می‌شوند، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همه‌ ادارات و دستگاه ها، بقاع متبرکه، اصناف و اقشار مختلف و مشاغلی که از امروز دائر می‌شود، لازم و اجباری است و در صورت تخطی از رعایت، برخورد قانونی و قاطع قضایی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در رابطه با بحران کرونا، ۱۳ هزار بسته‌ حمایتی در رزمایش کمک‌های مؤمنانه در بین نیازمندان تقسیم شده است، گفت: اقدامات کادر بهداشت و درمان و درمان شهرستان قابل تقدیر است و برای کاهش آلودگی و ابتلا به کروناویروس، همه دستگاه‌ها همچنان در آمادگی کامل باشند.

فرماندار شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه، اهل قلم و دیگر نهادهای مربوطه ضرورت رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی را به مردم گوشزد و اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.



کد خبر 847033 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان سلمان بن عبدالعزیز - عربستان

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران