Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: «نیازمند تمرکز جدی برای غنی‌سازی و رشد جوانان در حوزه فرهنگی، دینی و مکتبی هستیم که کار سبک و راحتی نیست.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرکرد، احمد راستینه‌هفشجانی صبح امروز در دیدار رئیس و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: «فرمایش‌های مقام معظم رهبری و حضرت امام(ره) براساس مبانی و دانسته‌های عمیق معرفتی است که در محضر اولیای الهی کسب کرده‌اند و ما افتخارمان این است که در رأس نظام، رهبری حکیم و افق‌نگر قرار دارد که امروز کشور را به لطف خدا گام به گام جلو می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «مقام معظم رهبری در دل بحران‌ها، آسیب‌ها و مشکلات از هر چالش و تهدیدی، فرصتی را خلق کرده که با رصد وضعیت کنونی جهان، وجود مقام معظم رهبری در رأس هرم نظام ما یک عطیه الهی است.»

منتخب مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: «رهبری در گام دوم درباره وظایف ما برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی تأکید می‌کند و ما برای انجام این کار باید تمام ظرفیت‌های خود را به میدان بیاوریم.»

راستینه‌هفشجانی ادامه داد: «دغدغه‌ای که رهبر معظم انقلاب در بیشتر سخنرانی‌های خود دارد، مسئله حجاب و عفاف بوده و اثراتی که بحث حجاب بر آینده تمدن‌ساز ما، خانواده و  اصالت‌های آن دارد، دغدغه اصلی رهبری است.»

وی بیان کرد: «حقیقتاً نیازمند تمرکز جدی برای غنی‌سازی و رشد جوانان در حوزه مباحث فرهنگی، دینی و مکتبی هستیم که کار سبک و راحتی نیست، امروز جوانان ما با انبوهی از سؤالات رسانه‌ای در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای روبه‌رو هستند.»

منتخب مردم شهرکرد، بن و سامان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی درباره جوانان تأکید کرد: «جوانان بسیار خوبی داریم. در یک دنیای آشوب‌زده، نگاه الحادی و فضاسازی رسانه‌ای، باز هم جوانانی داریم که مدافع حرم هستند، جوانانی داریم که عرصه‌های علم و فناوری را رقم می‌زنند.»

نقش‌آفرینی دانشگاه در حل مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی

راستینه‌هفشجانی اظهار کرد: «نکته‌ای که بسیار اهمیت دارد و باید روی آن متمرکز شویم، نقش‌آفرینی دانشگاه در حل مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است. دانشگاه باید به‌عنوان مبدأ تحول، یک سند روشن از این مسائل تعریف کند و  به‌طور جدی مطالبه‌گری نخبگانی داشته  باشد.»

وی گفت: «مهم‌ترین هسته تمدن‌ساز که بخواهیم به تمدن اسلامی دست یابیم، خانواده است. باید مشخص کنیم نقش دانشگاه در آگاه‌سازی و رشد فرهنگ اجتماعی خانواده‌ها چیست؟ کدام دستگاه متولی خانواده است؟ باید روابط بین‌بخشی در چهارمحال و بختیاری را برای کسب نتیجه بهتر به وجود آوریم.»

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: غنی سازی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری مباحث فرهنگی رشد جوانان شهرکرد بن و سامان سازی و رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» بر ضرورت اقناع‌سازی، رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۳ که عصر امروز سه‌شنبه به ریاست ابراهیم رئیسی برگزار شد، گزارش عملکرد یکساله شورای انقلاب فرهنگی از جمله ۹۹ مصوبه این شورا در سال گذشته در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری مورد بخث و بررسی قرار گرفت.

همچنین «واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «واگذاری ماموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران» از جمله مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

در این جلسه مباحث مفصلی نیز درباره موضوع عفاف و حجاب مطرح و بر ضرورت اقناع‌سازی، ‌رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه به‌ویژه در ادارات دولتی و همچنین اجرای وظایف دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در حوزه عفاف و حجاب تاکید شد.

در همین راستا مقرر شد دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب تا هفته آینده برنامه‌های اجرایی، ‌ ایجابی و فرهنگی خود را که در حوزه وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، ‌ جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه این شورا ارائه نمایند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد از نهاد رهبری: لباس فرمی را طراحی کنید؛ یک پوشش یکسان در کل دانشگاه‌ها داشته باشیم سازمان امور اجتماعی: بدپوششی 8 تا 10 درصد بانوان در جامعه ترویجی و نمایشی است

دیگر خبرها

  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • بهادری جهرمی: نظارت‌ مرثر بر بازار نیازمند تمرکز نظارت است
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود