Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@17:19:17 GMT

ادامه جستجوها برای یافتن مرد گمشده در فومن

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۵۷۹

ادامه جستجوها برای یافتن مرد گمشده در فومن

جستجوها برای یافتن مرد۵۰ ساله فومنی در ییلاقات گشت روخان فومن همچنان ادامه دارد.

علی افشاری دهیار نصرالله محله فومن با اشاره به اینکه «ایوب یکتاپور» یکی از اهالی روستای نصرالله محله شهرستان فومن پنجشنبه هفته گذشته به منظور انتقال دام‌های خود به ییلاقات منطقه گشت روخان مراجعه و تاکنون بازنگشته است.

وی با بیان اینکه آخرین بار این فرد عصر روز جمعه طی تماسی به آشنایان خود خبر از گمشده در این منطقه را داده است، افزود: با توجه به اینکه وی دارای دو خط همراه بوده تلاش شده در همان ساعات ابتدایی با تماس از مکان دقیق وی خبردار شویم که متأسفانه بعد از آن تماس یکی از خط‌ها خاموش و خط دوم نیز تماس برقرار شده اما کسی پاسخ نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهیار روستای نصرالله محله فومن با اشاره به اینکه با اطلاع به نیروهای امدادی هلال احمر تلاش شد تا با کمک اهالی منطقه و افراد راه بلد وی را پیدا کنیم، گفت: متأسفانه تاکنون تلاش‌ها برای پیدا کردن وی ثمر بخش نبوده است./ مهر 

نجات فرد گمشده در ارتفاعات رابر کرمان

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تحولات منطقه در گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و فیدان

وزرای خارجه ایران و ترکیه، آخرین تحولات منطقه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش مشرق، در تماس تلفنی هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این تماس همچنین تحولات غزه و ضرورت آتش بس فوری مورد تأکید وزرای خارجه دو کشور قرار گرفت. وزیر خارجه ترکیه با اشاره به اظهارات تحریک کننده مقامات رژیم اسرائیل در منطقه، بر اهمیت تلاش جمعی برای پایان دادن به جنگ در غزه و بحران در منطقه تأکید نمود.

دیگر خبرها

  • بررسی تحولات منطقه در گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و فیدان
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه برضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • نخست وزیر انگلیس: تشدید تنش ها در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • سوناک: تشدید تنش‌ها در خاورمیانه به نفع هیچ‌کس نیست