Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود بهزادی‌راد وکیل مدافع سام رجبی روز چهارشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار قضایی ایرنا گفت: موکلم از مدت‌ها قبل، از ناحیه سیستم گوارشی دچار مشکلاتی شده بود که پس از انجام معاینات لازم، پزشکان مربوطه بر ضرورت انجام عمل جراحی تاکید کردند.  

وی افزود: حدود سه هفته پیش موکلم برای انجام عمل جراحی به بیمارستان اعزام و عمل جراحی مربوطه روی وی انجام شد و مجدداً به زندان بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل دادگستری افزود: بعد از انجام عمل جراحی، محل عمل، قدری عفونت کرده بود که خوشبختانه با مراقبت‌های جدی و پیگیرانه بهداری زندان اوین مشکل رفع شد.

بهزادی‌راد ادامه داد: با توجه به مراقبت‌های صورت گرفته از سوی بهداری زندان اوین، موکلم در حال حاضر در صحت و سلامتی جسمی به سر می‌برد و به نقل از سام رجبی از اقدامات بهداری زندان کمال تشکر و قدردانی را داریم.   

وی همچنین با اشاره به انتشار برخی مطالب در فضای مجازی از زبان دیگران و به نقل از موکلش گفت: موکل‌ بارها تأکید کرده که تنها مطالب بیان شده از سوی وکیل، رسمیت دارد و سایر مطالب منتشره در فضای مجازی را تأیید نمی‌کند.  

پرونده فعالان محیط زیستی بازداشت شده، هشت متهم داشت که اتهام چهار نفر از آنها از افساد فی‌الارض به «همکاری با دولت متخاصم آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران جهت جاسوسی به‌ نفع سیا و موساد» تغییر یافت.

مراد طاهباز، سام رجبی، امیرحسین خالقی، هومن جوکار، سپیده کاشانی، نیلوفر بیانی، طاهر قدیریان و عبدالرضا کوهپایه متهمان این پرونده بودند که ۳۶ جلسه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی محاکمه شدند.

رأی بدوی پرونده این متهمان ۲۹ آبان توسط سخنگوی قوه قضائیه اعلام شد که براساس آن متهمان از ۴ تا ۱۰ سال حبس محکوم شدند.

غلامحسین اسماعیلی گفت که بی سابقه ترین ارزیابی کارشناسی از سوی نهادهای نظامی و اطلاعاتی کشور در این پرونده انجام شده است و ۲۹ بهمن ماه از قطعی شدن احکام صادره خبر داد که آرای بدوی عینا در دیوان عالی کشور تایید شدند.

بر اساس حکم دادگاه مراد طاهباز و نیلوفر بیانی به ۱۰ سال حبس،  هومن جوکار و طاهر قدیریان به هشت سال حبس، سام رجبی تبریز و سپیده کاشانی و امیرحسین خالقی به ۶ سال حبس و عبدالرضا کوهپایه به چهار سال حبس محکوم شدند و اتهام همگی همکاری با آمریکا به عنوان دولت متخاصم است.  

از بین محکومان این پرونده فقط عبدالرضا کوهپایه اواخر اسفند ۹۸ موفق شد به مرخصی برود که در نهایت نیز مشمول عفو و آزاد شد.  

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور زندان اوین قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور زندان اوین قوه قضاییه سازمان حفاظت محیط زیست سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور زندان اوین قوه قضاییه بهداری زندان زندان اوین عمل جراحی سام رجبی سال حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رضا لطافتی اظهار کرد: در حال حاضر در استان روزانه حدود ۲۳ تن زباله‌های پلاستیکی تولید می‌شود که با فعالیت ۸ واحد بازیافت پلاستیک، حجم قابل ملاحظه‌ای از آن در این واحدها، بازیافت می‌شود. همچنین روزانه مقادیر زیادی از زباله‌های پلاستیکی جمع آوری شده برای بازیافت به خارج استان ارسال می‌شود.
وی با اشاره به شعار امسال هفته زمین پاک (مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین)، رویکرد عموم مردم استان ایلام در زمینه حفظ محیط زیست و مدیریت پسماند‌ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مصداق بارز این موضوع، وجود ۴۹ سازمان مردم نهاد محیط زیستی با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر در استان است.
کارشناس مسئول مدیریت پسماند اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام تصریح کرد: آلودگی پلاستیک و تولید میکرو پلاستیک‌ها یکی از انواع آلودگی نوظهور است که به صورت جدی منابع آب، خاک و تنوع زیستی را تهدید می‌کند و لازمه نجات زمین، مهار تولید و استفاده بی رویه از انواع پلاستیک‌ها است.
وی تشریح کرد: لازمه تولید آب و غذای سالم، وجود منابع آب و خاک سالم و پاکیزه است که عموم مردم باید در این زمینه با ارگان‌های متولی امر، همکاری کنند.
لطافتی یادآوری کرد: در هفته زمین پاک، برنامه‌های مختلفی از قبیل اجرای پاکسازی و کمپین بی زباله، حضور در خبرگزاری‌ها، تبیین حفاظت از زمین از سوی ائمه جمعه، برگزاری مسابقات نقاشی در مدارس، برگزاری نشست در محل خانه‌های محیط زیست سراسر استان و… برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود
  • واکنش کنعانی به اقدامات ضد محیط زیستی رژیم اسرائیل
  • ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی تامین مالی شد
  • ناامنی عربستان برای تماشاگران فوتبال؛ 100 بازداشتی و 12 زندانی!