Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:06:45 GMT

اختصاص ۶۰ هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن ملی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۶۰۰

اختصاص ۶۰ هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن ملی

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از دریافت ۶۰ هزار قطعه زمین از سازمان ملی زمین و مسکن برای طرح اقدام ملی خبر داد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد حق شناس با اعلام این خبر گفت: هم اکنون در مرحله لینک شدن سامانه بنیاد مسکن و سامانه tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir هستیم تا به این طریق متقاضیان به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شوند.

وی درخصوص اقدامات بنیاد مسکن در طرح اقدام ملی مسکن، افزود: بنیاد مسکن تاکنون 60 هزار قطعه زمین از سازمان ملی زمین و مسکن دریافت کرده است تا اقدامات ساخت مسکن اقدام ملی را برای این زمین‌ها آغاز کند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از 60 هزار قطعه زمینی که از سوی وزارت راه و شهرسازی به بنیاد برای ساخت مسکن ملی واگذار شده تاکنون موقعیت 37 هزار قطعه سنجش شده و برای قطعات سنجش شده در حال تهیه طرح هستیم در عین حال تولید مسکن برای 10 هزار واحد مسکن ملی آغاز و طراحی حدود 6 هزار واحد به پایان رسیده است.

حق شناس افزود: هم اکنون در مرحله لینک شدن سامانه بنیاد مسکن و سامانه tem.mrud.ir هستیم تا به این طریق متقاضیان به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شوند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: پس از ثبت نام مرحله اول گزینش‌ها و پالایش مربوط به اصالت هویت افراد انجام شده است> برای مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، وزارت راه و شهرسازی ثبت نام‌ها را به شکل پیامکی و اینترنتی انجام داده که منتظر هستیم تا فهرست به بنیاد مسکن اعلام شود.

به گفته حق شناس، حدود 300 شهر در مرحله نخست طرح‌های تعریف شده اقدام ملی تحت مسئولیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن ملی است همچنین، بنیاد مسکن شروع حدود 3000 واحد طرح‌های اقدام ملی را در دست انجام دارد که شامل پروژه‌های بنیاد مسکن و زمین‌هایی است که از سوی وزارت راه و شهرسازی برای طرح اقدام ملی مسکن تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: طرح‌هایی که مستقیما از سوی بنیاد مسکن برای اقدام ملی در دست انجام است حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. پروژه‌هایی که مربوط به اقدام ملی بر روی زمین‌هایی است که از سوی وزارت راه و شهرسازی به بنیاد برای انجام طرح‌ها تخصیص یافته حدود 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/

R1010113/P/S7,81/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وزارت راه و شهرسازی هزار قطعه زمین طرح اقدام ملی ساخت مسکن مسکن ملی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر شامگاه دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر اظهار داشت: در یک رویکرد ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالیشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

وی افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحد‌های مسکونی، سرانه‌های مختلف فضا‌های آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی طراحی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی تدوین و طراحی شده گفت: با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیت ۵۰ هزار نفر در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.

رضا بنازاده رئیس بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر نیز با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرده است گفت: این میزان تولید برق در مناطق مختلف کشور استفاده شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت ۲ واحد نیروگاه اتمی نیز در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: با تکمیل آنها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر را اقدامی ارزشمند و راهبردی دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیتی که دارد ارمغان‌آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر