Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نورعلی خزاعی، رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان گفت: در راستای اجرای پویش مردمی به «توان ما» در ابتدای سال جاری شورای هیئات مذهبی برای مقابله با ویروس کرونا اقدامات گسترده‌ای در سطح استان انجام داد.

او افزود: جذب کمک خیرین، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی بین نیازمندان، به‌ویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهر و همچنین ضدعفونی محلات و معابر عمومی از جمله اقامات شورای هیئات مذهبی استان کردستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزاعی بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان رزمایش همدلی و مواسات در سطح استان اجرا شد و براساس آن با کمک خیرین، ستاد عتبات عالیات و کمک‌های نقدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زمینه تهیه بسته‌های فرهنگی و معیشتی فراهم و با همت و تلاش هیئات مذهبی استان در سطح شهر و روستا‌ها توزیع شد.

او عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان چهار هزار بسته معیشتی و بهداشتی با کمک هیئات مذهبی استان توزیع شد.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان هیئات مذهبی را صحنه‌گردانان عاشورا و سررشته مجالس و مراسم خواند و اعلام کرد: این هیئات به دست مردم اداره می‌شوند و با کمک این مردم در ایام شیوع ویروس کرونا شبانه‌روز با برپایی ایستگاه‌های ثابت و سیار بهداشتی تلاش شده است.

او افزود: در استان کردستان ۲۴ ایستگاه ثابت و سیار در سطح شهر و روستا‌های استان راه‌اندازی شد که این ایستگاه‌ها اقدام به ضدعفونی محلات و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک و دستکش می‌کردند.

خزاعی از توزیع بیش از ۱۶ هزار پرس غذای گرم افطاری در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها خبر داد و گفت: این اقدام نیز با کمک خیرین و با همکاری هیئات مذهبی استان کردستان در ایام ماه مبارک رمضان به‌ویژه در شب‌های قدر انجام شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان در پایان از گروه‌های جوان هیأتی استان کردستان که به صورت جهادی و شبانه‌روزی فعالیت داشتند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی کرونا ویروس شورای هیئات مذهبی کردستان شورای هیئات مذهبی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار وعده غذایی گرم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: ۷٫۰۵۰ بسته معیشتی و غیر معیشتی به همت خیرین و داوطلبان این جمعیت با ارزش ریالی چهارده میلیارد و چهارصد میلیون ریال در میان نیازمندان و خانواده زندانیان در سطح استان توزیع شد.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی افزود:۸۰۰۰ روزه دار در شب‌های قدر مهمان سفره مهربانی و ضیافت افطاری ساده خانه‌های هلال سطح استان بودند. این ضیافت معنوی با همکاری داوطلبان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در قالب ۸۰ سفره و با مشارکت ۱۴ میلیارد ریالی خیرین برگزار شد.   همچنین وی خاطرنشان کرد:۲۵۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ریالی چهار میلیارد ریال توسط داوطلبان استان آذربایجان غربی طبخ و در میان نیازمندان توزیع شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • اعلام حمایت هیئات مذهبی مازندران از حمله موشکی سپاه
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار وعده غذایی گرم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر