Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از صوت العراق، منابع سوری اعلام کردند: نیروهای ائتلاف ضد داعش تحت امر آمریکا سه سکوی سامانه موشکی پاتریوت را در پایگاه آمریکا در اطراف میدان نفتی کونیکو در حومه دیرالزور سوریه مستقر کردند.

به گفته این منابع این نیروها قصد دارند ظرف ساعات آتی سکوهای مشابهی را در پایگاه‌های دیگری در حومه دیرالزور مستقر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع آگاه سوری اخیرا اعلام کردند نیروهای ائتلاف بین المللی درحال گسترش پایگاهشان در میدان نفتی العمر در شرق دیرالزور هستند.

این درحالی است که اخیرا حملات باندهای زیرزمینی داعش علیه نیروهای سوریه دموکراتیک و ائتلاف بین المللی افزایش یافته است. در مقابل نیروهای کرد با کمک آمریکا عملیات‌هایی را برای تعقیب و بازداشت داعشی‌ها انجام می‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پاتريوت سوريه آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان

حمله پهپادی نیروهای امنیتی در حاشیه زاهدان به خودروی تروریست‌ها منجر به هلاکت دو تروریست شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق 2 تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • هشدار احمدیان به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین