Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@14:22:58 GMT

زمین تمرین استقلال را گرفتند!

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۷۳۹

زمین تمرین استقلال را گرفتند!

تمرینات تیم فوتبال هوادار(سرخپوشان پاکدشت) روز گذشته در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. شاگردان رضا عنایتی در زمین شماره دو این مجموعه تمریناتشان را از سر گرفتند تا یکی از وعده‌های احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال را نادیده بگیرند.

تیم فوتبال استقلال تهران طی چند فصل اخیر همواره با مشکلات متعدد پیرامون وضعیت محل تمرین رو به رو بوده و از این رو پس از انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل این باشگاه، دو زمین تمرین برای آبی پوشان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادتمند پس از رسیدگی به وضعیت مجموعه ورزشی انقلاب، زمین تمرین آماده‌ای را برای شاگردان فرهاد مجیدی مهیا کرد و همینطور یک زمین تمرین دیگر را هم آماده کرد. زمین شماره دو مجموعه آزادی که پیش از این هم شاهد برگزاری تمرینات استقلال بود این بار با عقد قراردادی رسمی به عنوان کمپ تمرینی این تیم شناخته شد.

با وجود اینکه پس از عقد قرارداد همکاری بین باشگاه استقلال و زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی عنوان شده بود این کمپ به صورت انحصاری در اختیار این باشگاه پرطرفدار تهرانی است اما برگزاری تمرینات روز گذشته تیم هوادار در این زمین تمرین کاملا اظهارات مطرح شده را نقض می‌کند.

مجید حبیبیون پیمانکار زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی چند روز پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال در واکنش به اینکه این کمپ به صورت انحصاری در اختیار این باشگاه نیست گفته بود که قرارداد باشگاه هوادار تا پایان اردیبهشت ماه بوده است.

او گفته بود: "قرارداد ما با باشگاه سرخ پوشان تا تاریخ اول اردیبهشت بود و قرارداد ما با استقلال بعد از این تاریخ است. همانطور که اعلام شده زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی انحصارا و به صورت کاملا اختصاصی در اختیار باشگاه استقلال است. قرارداد ما با باشگاه استقلال یک فصل و برای فصل دوم قابل تمدید است و به نظر نمی رسد برای تمدید آن مشکلی وجود داشته باشد. لذا از الان می‌توان گفت استقلال برای 2 فصل آینده از این زمین به صورت انحصاری استفاده می‌کند."

ظاهرا تیم هوادار برای تعداد 50 جلسه تمرین، زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی را اجاره کرده بود که به طور معمول این قرارداد باید تا پایان اسفند 98 به پایان می‌رسید اما با شیوع کرونا، این تیم تعداد 4 جلسه تمرین طلب‌کار است. با این وجود طبق قرارداد، تیم هوادار یا این تعداد جلسات را تمرین خواهد کرد و یا پیمانکار مجموعه مبلغ این چهار جلسه را به سرخپوشان پرداخت خواهد کرد اما به هر ترتیب کلمه انحصاری که مسئولان باشگاه استقلال و مجموعه ورزشی آزادی در این قرارداد به کار برده‌اند تعریف جدید و عجیبی از این نوع قرارداد است.

256 43

کد خبر 1392639

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی باشگاه استقلال زمین تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان

هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل بیماری از این تیم جدا شد

طرفداری | هافبک اکوادوری که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع آبی‌های اهوازی پیوسته بود، به دلیل ابتلا به هپاتیت B از این باشگاه جدا شد.

سرجیو سائول کوینترو چاوز که در اواسط اسفند 1403 به استقلال خوزستان پیوسته بود، پس از انجام تست‌های پزشکی و معاینات، مشخص شد که به هپاتیت B مبتلا است. این موضوع باعث جدایی این بازیکن از جمع آبی‌های اهوازی شد و محمد آبشک به عنوان جایگزین او به این تیم اضافه شد.

امیدعلی نجفی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در خصوص این موضوع گفت:

هپاتیت این بازیکن قابل کنترل بود، اما ما نخواستیم ریسک کنیم. او باید دوره درمان خود را سپری می‌کرد و پس از آن به تیم اضافه می‌شد. با توجه به زمان باقی‌مانده تا پایان لیگ برتر، ترجیح دادیم که قرارداد این بازیکن باکیفیت را فسخ کنیم.

نجفی در پاسخ به این سوال که چرا آزمایش‌های پزشکی این بازیکن پیش از عقد قرارداد انجام نشده بود، گفت:

آزمایش اولیه این بازیکن در ایفمارک مشکلی نداشت، اما آزمایش خون او که بعد از عقد قرارداد انجام شد، نشان داد که به هپاتیت B مبتلا است. خوشبختانه از نظر حقوقی مشکلی در عقد قرارداد وجود نداشت و چاوز خودش فسخ قرارداد را نوشت.

مدیرعامل استقلال خوزستان در ادامه گفتگویش با تسنیم در خصوص احتمال شکایت این بازیکن و دریافت غرامت نیز گفت:

ما تلاش می‌کنیم تا ریسک‌های مدیریتی در زمینه عقد قرارداد را به حداقل برسانیم. ما از یک وکیل اسپانیایی که مورد تأیید فیفا نیز هست، استفاده می‌کنیم. به ما گفته شده که می‌توانیم چاوز را برای مداوا به پزشک عفونی معرفی کنیم و بعد از اتمام دوره درمان، او به تیم اضافه شود. اما با توجه به زمان باقی‌مانده تا پایان لیگ، ترجیح دادیم که این ریسک را نکنیم.

نجفی در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم نیز گفت:

تاکنون 60 درصد از قرارداد بازیکنان داخلی و 40 درصد از قرارداد بازیکنان خارجی را پرداخت کرده‌ایم. قسط بعدی آنها نیز طی یکی دو هفته آینده به حساب بازیکنان واریز خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال