Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@18:59:24 GMT

بازداشت کلاهبردار 2 میلیاردی در شهرستان تنکابن

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۷۶۸

بازداشت کلاهبردار 2 میلیاردی در شهرستان تنکابن

به گزارش رکنا، محمدصادق شاه‌نظری با اعلام این خبر، افزود: در پی مراجعه یک شهروند به پلیس مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی از وی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند، متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری با معرفی خود به عنوان یکی از نزدیکان مقامات کشوری به بهانه اخذ وام میلیاردی اقدام به کلاهبرداری ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریالی از این شهروند کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: با دریافت مشخصات فرد کلاهبردار، ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند، متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری از این شهروند اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

*کشف چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

حمیدرضا فرهودی از کشف یکی و نیم تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به ۲ خودروی وانت نیسان حامل مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را بالغ بر ۲۵ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این راستا ۲ نفر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی در پایان با اشاره به پیامدهای ناشی از قطع بی‌رویه درختان و قاچاق فرآورده‌های جنگلی از مردم خواست: برای جلوگیری از سودجویی‌های افراد فرصت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان پلیس کلاهبرداری کلاهبرداری قاچاق اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان میلیاردی کلاهبردار تنکابن عکس قتل فیلم دختر رومینا اشرفی پدر ایران فضای مجازی ویدیو اخبار گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرهنگ موسی بهاری گفت: در پی وصول خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق  به شناسایی متهم شده و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ، تاکید کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده اند می توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه نمایند.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال در شبکه های اجتماعی
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال به بهانه درمان فرزند در کازرون
  • ‌کلاهبرداری میلیاردی فالگیر به بهانه درمان فرزند
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان