Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر فریبرز ثمینی با بیان اینکه شرایط برای برگزاری دوره های مجازی کلاس های درس دانشجویان در مقاطع علوم پایه و فیزیوپاتی تا پایان شهریور ماه فراهم است اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی تمامی امتحانات ترم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس دستور معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشکده های زیر پوشش دانشگاه های علوم پزشکی بازگشایی خواهد شد خاطر نشان کرد: حضور تمامی دانشجویان در دوره های استاژری، اینترنی و دستیاری به صورت حضوری خواهد بود و برنامه ریزی های لازم در این زمینه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: در نشست هماهنگی با معاونین آموزشی دانشکده ها، تاکید شده است با توجه به اینکه برخی از دانشجویان از خوابگاه استفاده می کنند، برای زمان حضور دانشجویان در محیط دانشکده برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای تهیه ملزومات مورد نیاز در دانشکده های دندانپزشکی  بودجه اختصاصی در نظر گرفته است خاطر نشان کرد: در دیگر دانشکده ها نیز برای تامین ملزومات حفاظتی در زمان حضور دانشجویان در کلاس های عملی و در فضای درمانی، آزمایشگاه ها، بالین بیمار برنامه ریزی های لازم در حال انجام است.

ثمینی تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش آمده، ترم جاری تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت و برای برگزاری کلاس های درس برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

کد خبر 4935215

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد آموزش پزشکی امتحانات پایان ترم ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران سازمان سنجش امتحانات پایان ترم آموزش مجازی دانشگاه های ایران کنکور 99 دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه های علوم پزشکی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت برنامه ریزی های لازم علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تدابیر لازم در حوزه بهداشت برای مأموریت ویژه شب‌های قدر صورت پذیرفته است و  همه خادمان حوزه بهداشت برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی در این ایام آماده هستند.

دکتر حمیدرضا قربان‌زاده افزود: در جلسه‌ای که با حضور مدیران مراکز ۵ گانه سطح شهر مشهد و همچنین روئسای شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد بر استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های حوزه بهداشت در حرم مطهر رضوی، بقاع متبرکه، امامزادگان، مساجد، تکایا، هیأت مذهبی و دیگر محل‌های برگزارکننده مراسم احیاء تأکید شد.

وی همچنین  با اشاره به اینکه در دور نخست سفر‌های نوروزی امسال شهر‌های کاشمر، خواف و رشتخوار جزو شبکه‌های مؤفق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  در حوزه بهداشت بود، بیان کرد: این شهر‌ها همچنین با مدیریت خود در بقاع متبرک،  امامزادگان سید مرتضی (ع)، سید حمزه (ع) و آرامگاه شهید مدرس، از حوادث ترافیکی پیشگیری و از مسمومیت‌های غذایی و  منواکسیدکربن، و بروز مشکل در زائران و مسافران نوروزی جلوگیری کردند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین به استقرار تیم‌های بهداشتی در کمپ غدیر، زائر شهر رضوی، داخل و محدوده حرم مطهر رضوی و دیگر محل‌های پر جمعیت در اسکان و تردد نیز اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم