Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:07:42 GMT

تکذیب شایعه عجیب درباره یک تیم لیگ یکی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۹۵۳

تکذیب شایعه عجیب درباره یک تیم لیگ یکی

مسئولان خوشه طلایی ساوه شایعات موجود درباره ندادن تست کرونا توسط اعضای تیم را تکذیب کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم خوشه طلایی ساوه به عنوان یکی از تیم هایی که شانس نسبتا مناسبی برای صعود به لیگ برتر هم دارد، چند روزی است تمرینات را آغاز کرده است. این تیم روز گذشته یک بازی دوستانه را نیز باپیکان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این شرایط گفته می شد که اعضای تیم خوشه طلایی بدون انجام تست های کرونا تمرینات را شروع کردند و حواشی زیادی در این خصوص ایجاد شد اما مسئولان خوشه طلایی این موضوع را رد کردند. مدیران این باشگاه اعلام کردند که تست کرونا از اعضای تیم شان هفته گذشته به طور دقیق انجام شده و جواب آزمایش همه اعضای تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان منفی بوده است.


گفتنی است؛ خوشه طلایی با 45 امتیاز در رده سوم لیگ دسته اول فوتبال قرار دارد و برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند.

خوشه طلایی ساوه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خوشه طلایی ساوه خوشه طلایی اعضای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد

دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد و گفت: هنگام بازداشت و انتقال به من توهین و مورد ضرب و جرح قرار گرفتم و هیچگاه بحث تجاوز مطرح نبوده و هیچ گونه تجاوزی انجام نشده است.

به گزارش مشرق، از روز گذشته یک ادعای مشکوک به صورت گسترده در فضای مجازی مطرح و دست به دست شده است. یک زندانی مشکوک امنیتی که سابقه او در طرح ادعای دروغ و کذب در مورد خودش و دیگران عیان و آشکار است در پیامی از اینکه به فردی به نام دینا قالیباف تجاوز شده است خبر داد.

پس از انتشار این ادعا از سوی فرد مورد اشاره دادستانی تهران بلافاصله بررسی دقیق موضوع را در دستور کار خود قرار داد و تحقیقات دقیق و گسترده‌ای در این خصوص صورت گرفت. در همین رابطه دینا قالیباف نزد مقام قضایی ادعای مطرح شده مبنی بر تجاوز به وی را تکذیب کرد.

فرد مورد اشاره ضمن رد ادعای مطرح شده از سوی دیگر زندانی طرح کننده ادعا گفت: هنگام بازداشت و انتقال به من توهین و مورد ضرب و جرح قرار گرفتم و هیچگاه بحث تجاوز مطرح نبوده و هیچ گونه تجاوزی انجام نشده است.

پس از تکذیب تجاوز از سوی دینا قالیباف، مقام قضایی شخصا در خصوص ادعای ضرب و جرح و توهین تحقیقات میدانی انجام می دهد که در این مورد نیز هیچ مستندات و دلیل و مدرکی ارائه نشد و کذب بودن ادعای دوم نیز به مقام قضایی ثابت شد.

در همین رابطه؛ پس از انجام تحقیقات و احراز ادعای کذب دینا قالیباف پرونده قضایی جدیدی علیه وی تشکیل شده است.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • یک گل شصت متری در سکوت مطلق!
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از مزارع کشاورزی خرمشهر
  • آغاز برداشت خوشه های طلایی در خراسان جنوبی 
  • فروش گوسفند با کارت ملی تکذیب شد
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از یک هزار و ۱۲۵ هکتار گندم زارهای آبادان
  • صدای پای علی دایی در پرسپولیس | شایعه تمدید با اوسمار دروغ است!
  • چشم طلایی سورینام ؛ عجیب ترین قورباغه جهان(+عکس)