Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیرتوزیع برق شهرستان میامی از اجرای چهار پروژه عمرانی برق رسانی در برخی نقاط این شهرستان با صرف اعتباری به مبلغ سه میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال خبر داد.

عباسعلی اسماعیلی با بیان این که پروژه نصب دو دستگاه تیغه جداکننده ۲۰۰ آمپری برروی فیدر سراب اجرایی شده گفت: به منظور ایجاد یک نقطه مانور برروی فیدر مذکور و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، با توجه به وجود نقاط حساس در این محدوده و همچنین کاهش زمان خاموشی های ناخواسته این پروژه به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به اجرای دو پروژه بهینه سازی شبکه فشار ضعیف هوایی در روستاهای کلاته اسد و هونستان اشاره نمود و افزود: به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه و بهبود ولتاژ مشترکان، بهسازی دو هزار و ۴۴۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی، اصلاح ۵۸ دستگاه سرچراغ و بهینه سازی ۶۸ اصله پایه فرسوده عملیاتی شد.

وی بیان داشت: در راستای تسریع در انجام عملیات رفع خاموشی و کاهش انرژی تامین نشده، پروژه نصب یک دستگاه سکسیونر گازی با قابلیت کنترل از راه دور برروی فیدر عباس آباد انجام و بهره برداری شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه سمنان برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به‌منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

وی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و چهار مال‌خر خبر داد.

فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر دراین‌رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح چهار اراذل‌واوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شدند.

سردار الهی، گفت: در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

کد خبر 6086532

دیگر خبرها

  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • نصب ۹۵ دستگاه ردیاب برروی خودروی دهیاران قزوین
  • توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان
  • اعتبار نقش چندانی در اجرای برنامه‌های فرهنگی ندارد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری