Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:56:35 GMT

مروری بر عناوین ۷ خرداد روزنامه‌های شیراز

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۹۸۳

مروری بر عناوین ۷ خرداد روزنامه‌های شیراز

روزنامه‌های خبرجنوب، عصرمردم، سبحان، تماشا، طلوع، افسانه، نیم نگاه و شیرازنوین نشریات روزانه شهر شیراز هستند.
در این مطلب، مروری بر برگزیده تحلیل‌ها و یادداشت‌های این نشریات خواهیم داشت.
روزنامه عصر مردم شماره امروز خود را با تیتر اصلی "آخرین اقدامات اصولگرایان برای تعیین تکلیف هیات رییسه مجلس" منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازگشایی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، دردسرهای حاشیه نشینی در ۴۰ روستای اطراف شیراز، فعالیت مترو و اتوبوسرانی شیراز، ۸۰ بازدید از واحدهای صنفی و تشکیل ۱۵ پرونده تخلف از دیگر عناوین صفحه نخست روزنامه عصر مردم است.
این روزنامه همچنین مطلبی با عنوان "مجلس یازدهم خانه آقازاده نیست" به نقل از فریدون عباسی منتخب مردم کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی منتشر کرده است.
روزنامه تماشا دیگر روزنامه استان فارس شماره امروز خود را با تیتر اصلی "بهره برداری از بزرگترین طرح فرهنگی کشور در سال ۱۴۰۰" منتشر کرده است.
موانع فراروی معادن فارس مسیری برای جهش تولید، فعال شدن ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز و تعامل نمایندگان مجلس و دستگاه قضایی برای کمک به مبارزه با فساد از دیگر تیترهای صفحه نخست این روزنامه است.
روزنامه افسانه دیگر روزنامه استان فارس شماره امروز خود را با تیتر اصلی "رپرتاژ آموزشی در جیب رسانه ملی" منتشر کرد.
کرونا با سفر صعودی می شود، ورود اتوبوس های شهری با پیش شرط ماسک، بازگشایی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، افزایش مبتلاییان به کووید۱۹، بازگشایی مترو از ۱۰ خرداد و در راه بودن رونق گردشگری از دیگر تیترهای صفحه نخست این روزنامه است.
روزنامه سبحان دیگر روزنامه استان فارس نیز شماره امروز خود را با تیتر اصلی "اتمام بزرگترین پروژه ملی-فرهنگی در استان فارس تا سال ۱۴۰۰ منتشر کرده است.
اما و اگرهای یک بازگشایی، جزییات امتحانات دانش آموزان، اعلام نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان تا ۱۵ خرداد و بلاتکلیفی در افزایش حقوق ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی از دیگر تیترهای صفحه نخست این روزنامه است.
روزنامه نیم نگاه دیگر روزنامه استان فارس شماره امروز خود را با تیتر اصلی "زیان ۴۸ هزار میلیارد تومانی مشمولان سهام عدالت از روزهای منفی بورس" منتشر کرده است.
شیوه نامه ملی صادرات انجیر فارس تهیه شود، افزایش سفرها زنگ خطری برای صعودی شدن کرونا، شدن گرفتن طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شیراز و حل مشکلات کشور با همفکری قوا مهمترین اقدام انقلابی علیه ستم از دیگر تیترهای صفحه نخست این روزنامه است.
روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز شماره امروز خود را با تیتر اصلی "فکر روزهای پساکرونا باشیم" منتشر کرده است.
اختلال دوباره در تولید روغن نباتی شیراز، اتمام بزرگترین پروژه فرهنگی کشور در سال ۱۴۰۰ و دردسرهای حاشیه نشینی در ۴۰ روستای شیراز از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.
روزنامه طلوع دیگر روزنامه چاپ شیراز شماره امروز خود را با تیتر اصلی "بزرگترین پروژه فرهنگی کشور سال ۱۴۰۰ در فارس به اتمام می رسد" منتشر کرده است.
خانه سالمندان یک ضرورت خواهد شد؟، تبادل الکترونیک اسناد پزشکی در فارس و شناسایی ۴۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در فارس از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.
 

برچسب‌ها مطبوعات و خبرگزاری های داخلی تارنماهای خبری شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات و خبرگزاری های داخلی تارنماهای خبری شیراز فارس مطبوعات و خبرگزاری های داخلی تارنماهای خبری شیراز فارس منتشر کرده سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده در دو روزنامه عبری معاریو و هاآرتص با ادعای منابع رسمی صهیونیستی درباره آسیب جزئی حملات موشکی و پهپادی ایران و منهدم کردن اغلب این موشک‌ها و پهپادها در تضاد است.

روزنامه معاریو به نقل از یک پژوهشگر نظامی صهیونیست گزارش داد که پدافند هوایی ارتش اسرائیل بر خلاف ادعاهای دانیل هاگاری سخنگوی این ارتش که مدعی رهگیری و انهدام ۹۹ درصد حملات ایران است، تنها حدود ۸۴ درصد این حملات ایران را دفع کرده است.

این روزنامه افزود که تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که حداقل یکی از ساختمان های رآکتور هسته ای دیمونا در نقب بر اثار حملات ایران آسیب دیده و دو نفر در مجاورت آن مجروح شده‌اند.

در ادامه گزارش معاریو آمده است که کلیپ‌های ویدیویی نشان می‌دهد که چهار نفر در پایگاه هوایی نواتیم در نتیجه اصابت مستقیم موشک‌ها و نه به علت اصابت ترکش موشک‌های پدافند هوایی زخمی شده‌اند.

این روزنامه صهیونیستی با استناد به تحلیل ویدئوهای منتشر شده درباره حملات موشکی و پهپادی ایران اعلام کرد که دست‌کم پنج نفر در پایگاه هوایی رامون در منطقه اشغالی النقب در این حملات زخمی شده‌اند.

روزنامه عبری هاآرتص نیز تصاویری منتشر کرد که خسارات ناشی از حمله موشکی ایران را به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد.

کد خبر 6082006

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۱ اردیبهشت
  • ادعای روزنامه اسرائیلی: ۸۴ درصد حملات ایران دفع شد نه ۹۹ %
  • افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره عملیات «وعده صادق»
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • عناوین روزنامه‌های روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • تیتر برخی روزنامه‌های فارس ؛چهارشنبه ۲۹ فروردین‌
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین