Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شهرکرد گفت: شهروندان برای تسویه بدهی‌های خود به این نهاد ۲ هفته فرصت دارند . ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهادر عبدالغنی در کلاس معارف مدیران استانی که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه شهرداری با زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد، اظهارداشت: شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی خدماتی را از محل دریافت عوارضات‌ به شهروندان ارائه می‌کند بنابراین اگر اعتبارات خوبی به شهرداری تزریق شود قطعا خدمات شایسته‌تر و بیشتر نیز می‌توانیم به شهروندان ارائه کنیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور شهردار شهرکرد را منصوب کردقیمت میوه، لبنیات و مواد پروتئینی در شهرکرد؛ سه‌شنبه 6خردادماه+ جدولنماینده مردم شهرکرد در مجلس: از طرح‌های غیرقانونی انتقال آب جلوگیری می‌شود

 وی با بیان اینکه پرداخت عوارضات شهرداری تاثیری در حقوق پرسنل ندارد، افزود: پرداخت به موقع عوارضات‌ سبب می‌شود شهرداری بتواند خدمات را به موقع به مردم ارائه نماید و این موضوع توسعه شهر را به دنبال خواهد داشت و دریافت عوارضات‌ و هزینه‌ آن‌ها در چهارچوب قانون انجام می‌شود‌.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه مطالبات شهرداری از مردم کمتر از 5 درصد است، بیان کرد: در حال حاضر مطالبات در حال جمع‌آوری است و از شهروندان درخواست می‌شود که ظرف مدت 2 هفته آینده بدهی خود به شهرداری را پرداخت نمایند‌.

عبدالغنی ادامه داد:  شهروندانی که بدهی ناشی از قطعی شدن رای در کمیسیون ماده 100 و ماده 77 دارند همچنین در ملک خود ایجاد تغییر کاربری بدون اخذ مجوز قانونی از شهرداری انجام داده اند حداکثر ظرف 2 هفته آینده به شهرداری مراجعه کنند و به منظور جلوگیری از بروز مشکل و ادامه اجرای ساخت و ساز قانونی به مهلت قانونی پروانه‌ مجاز ساختمانی توجه داشته باشند و در صورتی که پروانه ساختمانی فاقد تمدید است در اسرع وقت نسبت به تمدید برابر با قانون اقدام  نمایند.

انتهای پیام/7540/ی

R7540/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتی معابر، رفع آب‌گرفتگی در۱۰ نقطه شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه بارشی در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در چهار ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و بلوار سفیر امید آب‌گرفتگی ایجاد شده رفع شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: بیشتر آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود کردن مسیر آب توسط زباله است که برخی شهروندان به دلیل رعایت نکردن این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آب‌گرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 747559

دیگر خبرها

  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • توصیه‌های ایمنی پزشکی قانونی به شهروندان هنگام صاعقه