Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ۶ سال پس از التماس‌های اریک گارنر که می‌گفت «نمی توانم نفس بکشم»، این بار جورج فلوید، یک سیاه‌پوست دیگر، بعد از بازداشتی بی‌رحمانه و غیر انسانی جان خود را از دست داده است. به نظر می‌رسد خشونت پلیس ایالات متحده علیه سیاه‌پوستان هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و مانند همیشه، پاسخ آمریکا به خواست اجرای عدالت، به کارگیری خشونت و زور بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«جورج فلوید»  سیاه‌پوست ۴۰ ساله‌ اهل مینیاپولیس ایالت مینه سوتا آمریکا روز دوشنبه به دلیل خشونت از سوی نیروهای پلیس آمریکا پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.  بنا بر گزارش رسانه‌های آمریکا، پلیس این کشور مدعی شده اتهام این شهروند «کلاهبرداری» بوده است.

بر اساس گزارش‌ها در چهار ماه نخست سال ۲۰۲۰، بیش از ۲۰۰ شهروندان آمریکایی بر اثر خشونت پلیس این کشور جان باخته‌اند.

برچسب‌ها وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از رایزنی با برخی از وزرای خارجه کشورها

امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان گزارشی از رایزنی‌های امروز خود با برخی از وزرای خارجه کشورهای جهان ارائه کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان نوشت: ‏در پاسخ به تماس تلفنی جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، جایشانکار وزیر امور خارجه هند، ‎هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه و آقایان سامح شکری و فیصل مقداد همتایانم از مصر و سوریه، اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در‌ پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را در چارچوب دفاع مشروع مطابق ماده 51 منشور ملل متحد دانستم.

وی افزود: همچنین در گفت‌وگو با ‎بائربوک و ‎دیوید کامرون و ‎یان بورگ، وزرای امور‌خارجه آلمان، انگلیس و مالت (به‌عنوان رئیس دوره‌ای شورای امنیت) ضمن بیان اهمیت امنیت پایدار منطقه، روشن ساختم که ایران در مقابل هرگونه شرارت مجدد از سوی رژیم اسراییل و برای دفاع از امنیت و منافع ملی خود قاطعانه عمل خواهد کرد.

وزیر خارجه در پایان گفت: آخرین تحولات منطقه را نیز با ‎عبدالرحمن بن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر و ‎فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی به اشتراک گذاشتیم.

نماینده چین: اقدام ایران در پاسخ به حمله در دمشق بودایران از اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی کاسته است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا جلسه شورای امنیت بدون صدور بیانیه یا قطعنامه‌ پایان یافت؟ | پاسخ مهم سخنگوی وزارت امور خارجه
  • گزارش امیرعبداللهیان از رایزنی با برخی از وزرای خارجه کشورها
  • اجرای عدالت در ارائه خدمات بهداشتی از طریق سکو‌های اینترنتی
  • ارمنستان خواستار اجتناب از تشدید تنش‌ در منطقه شد
  • رایزنی تلفنی دیپلمات ارشد مصر با وزرای خارجه ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • رایزنی امیرعبداللهیان با لاوروف درباره پاسخ ایران
  • ترکیه: میان ایران و آمریکا تبادل پیام انجام دادیم
  • واکنش روسیه به پاسخ ایران به اسرائیل
  • بیانیه رسمی وزارت امور خارجه در خصوص پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه هلند با امیرعبداللهیان