Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،افشین خوش گوارمعاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در اولین نشست دبیرخانه تهیه فیلم‌های آموزشی رشته تنیس روی میز گفت: معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت و فدراسیون ورزش دانش آموزی بنا دارد در یک همکاری مشترک، محتوای آموزشی رشته‌های ورزشی قابل اجرا در سطح کانون‌ها و مجتمع‌های ورزشی را به صورت یکسان و هماهنگ کشوری تهیه کنند که در این راستا اقدامات اجرایی برای تهیه فیلم‌های آموزشی ۷ رشته ورزشی فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون و طناب زنی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:با نظر وزارت متبوع، استان کردستان به عنوان دبیرخانه تهیه فیلم‌های آموزشی رشته تنیس روی میز انتخاب شده است که ضمن خرسندی از حسن اعتماد معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت نسبت به استان، بایستی تمام تلاش و اهتمام اعضای دبیرخانه طرح معطوف به تهیه فیلم‌های مدنظر با استاندارد‌ها و چارچوب‌های تعریف شده باشد.

خوش گوار با اشاره به این مطلب که در نهایت این فیلم‌ها پس از بررسی نهایی به عنوان مرجع و مأخذ آموزش رشته تنیس روی میز در کانون‌های ورزشی در اختیار تمام استان‌های کشور قرار می‌گیرد، گفت:آموزش این رشته در سه سطح مبتدی، نیمه پیشرفته و پیشرفته صورت می‌گیرد که هر سطح شامل ۵ جلسه ۲ دقیقه‌ای می‌باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به شرایط شیوع کرونا و نیز در جهت تداوم تحرک و فعالیت بدنی دانش آموزان در خانه، ۵ جلسه آموزش این رشته نیز در فضای منازل تهیه خواهد شد.

وی از فرشید کوکبی به عنوان مدیر اصلی دوره نام برد و گفت: با توجه به توانمندی و پیشینه این رشته و حضور نفرات مؤثر در استان با هماهنگی فدراسیون دانش آموزی از حضور مغتنم آقای جمیل لطف الله نسبی سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز کشور، آقای امیر عمیدی مدرس ملی این رشته در استان بهره خواهیم برد.

خوش گوار در پایان افزود: با حضور ۶ دانش آموز و استفاده از سه دوربین متحرک و ثابت و حضور مسئول انجمن تنیس روی میز به عنوان ناظر فنی، از ۱۱ تا ۱۵ خردادماه شاهد تهیه فیلم‌های آموزشی رشته تنیس روی میز خواهیم بود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنیس روی میز آموزش وپرورش کردستان تهیه فیلم های آموزشی تربیت بدنی و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار ناظمی عصر پنج‌شنبه در مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان اظهار کرد: فدراسیون به دنبال آن است که با تقسیم امکانات در استان‌ها زمینه تقویت فعالیت‌های ورزشی را فراهم کند.

وی با بیان اینکه نباید همه امکانات فقط در تهران متمرکز شود، افزود: سنوات قبل نیز هدف فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی همین امر بوده است.

ناظمی با اشاره به بودجه این فدراسیون در سال گذشته تثریح کرد: سال قبل بودجه این فدراسیون ۳ میلیارد تومان بود و تلاش بر این است تا از هیأت‌های استانی حمایت مالی لازم انجام شود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: خوشیختانه این فدراسیون دارای ظرفیت‌های زیادی است که باید مورد استفاده و توجه قرار گیرد بطوریکه ۷۰ درصد درآمدهای فدراسیون از محل دوره‌های آموزشی، به هیأت‌های استانی تعلق می‌گیرد.

ناظمی رشته آفرود را ظرفیت بسیار خوبی در بخش قهرمانی دانست و اضافه کرد: حوزه همگانی و نشاط عمومی این رشته نیز با جذابیت و هیجان ورزش فوتبال برابری می‌کند و باید بیشتر به آن بها داد.

وی از «کارتینگ» به عنوان رشته بسیار مناسبی برای برگزاری در کردستان نام برد و گفت: این آمادگی را داریم تا دوره مربیگری درجه سه این رشته را در استان برگزار کنیم.

ناظمی عنوان کرد: در حال حاضر یکصد نفر ورزشکار کردستانی سازمان یافته و بیمه شده در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری وجود دارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های تیم مدیریتی جدید این هیأت شاهد افزایش تعداد ورزشکاران بیمه شده این رشته باشیم.

در مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان افشار کلوندی با کسب هشت رأی از ۱۰ رأی به عنوان رئیس این هیأت معرفی شد.

کد خبر 6082089

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • صدور حکم تهیه نوشت افزار واقلام آموزشی جایگزین حبس در دادگاه کیفری ۲ ارومیه
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت