Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@05:35:45 GMT

لباس زنانه عامل جدایی ستاره زرد پوشان

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۶۰۲۱

لباس زنانه عامل جدایی ستاره زرد پوشان

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه سان، چندی پیش در یکی از شبکه‌های اجتماعی چالشی تحت عنوان تعویض لباس بازیکنان فوتبال با لباس همسران خود راه افتاد که ماریو گوتزه ستاره آلمانی دورتموند یکی از این افراد بود که در این چالش شرکت کرد.  

با اعلام باشگاه دورتموند، ماریو گوتزه آخرین فصل حضور خود در این تیم را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نشریه سان هم جدایی گوتزه را بی ارتباط با چالش تعویض لباس نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: ستاره آلمانی در پایان فصل دورتموند را ترک می‌کند

گوتزه  سال ۲۰۱۶ از بایرن مونیخ به دورتموند منتقل شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی بوندسلیگای آلمان حاشیه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در دورتموند: ضربه غیرمنتظره از واتسکه

به گزارش "ورزش سه"، تیم مدیریت ورزشی باشگاه دورتموند از مدتی قبلی دچار چالش‌های جدی شده بود و اکنون زمان آن رسیده که افراد جدید معرفی شوند.

روز دوشنبه اتفاقات داخل باشگاه دورتموند مانند یک زلزله بود. با ارتقای لارس ریکن به عنوان مدیرعامل جدید، اطرافیان هانس یواخیم واتسکه اکنون تاثیر بیشتری روی تصمیمات در دورتموند خواهند داشت.

ریکن که در سال 1997 همراه دورتموند قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کرد، در بین هواداران از محبوبیت مناسبی برخوردار است. او اکنون باید ثابت کند که آمادگی مناسبی برای شغل مدیرعاملی دارد.

یک چیز واضح است: با حضور ریکن به عنوان مهره معتمد او، واتسکه همچنان نفوذ خود در باشگاه دورتموند را حفظ خواهد کرد. قبل از گرفتن تصمیمات بزرگ و مهم، ریکن مطمئناً از او تأییدیه خواهد گرفت.

بزرگترین چالش واتسکه قبل از کناره گیری نهایی از مدیرعاملی در سال 2025، پایدار کردن باشگاه در تمام سطوح خواهد بود. تنش‌ها بین ادین ترزیچ، مربی دورتموند و سباستین کل به عنوان مدیر ورزشی موفقیت باشگاه را تحت تاثیر قرار داد.

چالش‌های کمتر و وحدت واقعی بیشتر، تنها راهی است که دورتموند می‌تواند با استفاده از آن در آینده مقابل بایرلورکوزن و بایرن مونیخ دوام بیاورد. تمدید احتمالی قرارداد کل (تا سال 2027) در نتیجه ارتقای ریکن می‌تواند به عنوان یک سیگنال برای صلح داخلی تلقی شود.

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن
  • زلزله در دورتموند: ضربه غیرمنتظره از واتسکه
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • استایل بهاره خود را با کفش‌ زنانه مناسب تکمیل کنید
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس