Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-03-28@08:36:36 GMT

بهبود وضعیت معیشت مردم اولویت مجلس یازدهم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۶۰۵۱

بهبود وضعیت معیشت مردم اولویت مجلس یازدهم

به گزارش «نماینده»، حسین حسین‌زاده  با تاکید بر اینکه توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم باید در اولویت  کاری مجلس یازدهم قرار گیرد، گفت: با توجه به اینکه تامین معیشت مردم دشوار شده است نخستین اولویت مجلس یازدهم مسائل اقتصادی باشد لذا باید در زمینه جهش تولید و ایجاد اشتغال قدم‌های موثر برداشت، درواقع باید با همدلی و وحدت، ارائه برنامه منسجم اقتصادی و در نظر گرفتن واقعیت‌های جامعه، همچنین تاکید بر عدالت و توازن در سراسر کشور، وضعیت معیشتی مردم را بهبود بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخب مردم لارستان، گراش، خنج و اوز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اعمال تغییراتی در حوزه نفت و پتروشیمی جهت دستیابی به تولید بیشتر تاکید کرد و افزود: مصرف سرانه انرژی در ایران ۵ برابر کشورهای اروپایی است، مثلا مصرف گاز در کل کشور به اندازه کشور چین با ۲ میلیارد نفر جمعیت است به همین دلیل باید در نحوه مصرف انرژی فرهنگسازی صورت گیرد، همچنین با توجه به تحریم‌های ظالمانه باید بتوان در راستای جلوگیری از خام‌فروشی به صنایع پایین‌دست پتروشیمی و صنایع خرد روی آورد و از خام‌فروشی جلوگیری کرد که در این راستا تسهیل قوانین ضروری است.

به گفته وی مراحل دریافت مجوز راه‌اندازی یک کارگاه تولیدی با ۱۰۰ نفر پرسنل در کشورهای پیشرفته یک تا ۸ ساعت زمان می‌برد اما در ایران این کار حداقل ۸ ماه تولید می‌کشد.

حسین‌زاده معتقد است بروکراسی اداری ایران را از فرهنگ اشتغال‌زایی، تولید و مولد بودن دور کرده است و این ضعف حوزه انرژی را نیز در برمی‌گرد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: مجلس یازدهم معیشت مردم نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوحید فیاضی عصر چهارشنبه در نشست شورای ائتلاف با منتخبان مردم در مجلس دوازدهم با تقدیر از مجریان و عوامل برگزاری انتخابات اظهار کرد: خوشبختانه علی رغم اراده بدخواهان، کاری بزرگ در کشور صورت گرفته است.

وی با عنوان این که شماری از نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف روانه مجلس شدند، افزود: بنابراین این تشکل باید همچنان برقرار باشد و پویایی خود را حفظ کند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر نابسامانی‌های موجود در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی سبب می‌شود که دغدغه بیشتری نسبت به گذشته داشته باشیم و باید ازفرصت برای بهبود اوضاع استفاده کنیم.

فیاضی کسب نظرات از مردم و شورای ائتلاف را برای بهبود اوضاع ضروری دانست و گفت: وحدت و همدلی و برادری می‌تواند سبب توسعه و پیشرفت استان و کشور شود و نمایندگان نباید دچار تفرقه و تشتت باشند.

آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز با بیان این که تلاش دشمن این است که به دین ما لطمه زند، افزود: نابینا کسی است که بصیرت نداشته باشد.

وی با اظهار این که دشمن در تلاش است که تا کارهای گذشته به سامان نرسد، تصریح کرد: این درحالی که باید به عملکردهای نگاه کرد و مراقب بود.

کد خبر 6063767

دیگر خبرها

  • نقش مردم در بهبود وضعیت اقتصادی مهم و اثرگذار است
  • ظرفیت ته لنجی برای بهبود معیشت مردم استفاده شود
  • حل ناترازی ها مهمترین اولویت انرژی کشور در ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت نیروگاه بوشهر
  • وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود
  • آخرین وضعیت نیروگاه بوشهر از زبان معاون سازمان انرژی اتمی
  • مشارکت مردم در بهینه‌سازی مصرف انرژی چگونه به جهش تولید و اقتصاد کمک خواهد کرد؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • تولید، کلیدواژه بهبود وضعیت اقتصادی کشور است
  • مخبر: دولت تمام توان خود را برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی جامعه و معیشت مردم بکار می‌گیرد