Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطمئنا تا به امروز درباره بازار بورس و مزایای آن صحبت‌های زیادی را شنیده‌اید. به لطف افزایش حمایت‌ها و ورود شرکت‌های مختلف به این حوزه، بازار بورس به یک موقعیت طلایی برای رشد سرمایه تبدیل شده و به همین سبب، هر روزه افراد تصمیم می‌گیرند به این حوزه وارد شوند.

قبل از ورود به بازار بورس، کاربران باید چند مرحله از جمله احراز هویت سجام را انجام دهند تا بتوانند کد بورسی دریافت کرده و در این بازار فعالیت کنند، اما کاربران مانند گذشته وقت زیادی برای حضور در صف‌های دفاتر پیشخوان را ندارند و تجمع‌های عمومی نمی‌تواند تصمیم مناسبی در شرایط کنونی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر، سیگنال راه حلی نوین برای این معضل فرآهم آورده است.

همانطور که گفته شد، پس از ثبت نام در سامانه سجام جهت دریافت کد بورسی، کاربران باید اقدام به احراز هویت کنند تا مطمئن شد که فقط خود آن شخص قصد ورود به بازار بورس را دارد و از هویت او سو استفاده نشده است.(راهنمای کامل احراز هویت غیر حضوری در سیگنال در این مقاله).

به طور معمول، این پروسه توسط دفاتر پیشخوان انجام می‌شود که هم می‌تواند زمان زیادی صرف کند و هم به دلیل شیوع بیماری کرونا، می‌تواند خطرساز باشد. به همین جهت، سیگنال، محبوب ترین اپلیکیشن در حوزه بورس و سرمایه گذاری، قابلیت احراز هویت سجام به صورت غیرحضوری را به اپلیکیشن خود اضافه کرد. به کمک این قابلیت، کاربران می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه سجام، اقدام به احراز هویت و در نهایت دریافت کد بورسی کنند.

شرکت نرم افزاری پارت – شرکت مادر سیگنال - با توسعه سیستم تشخیص چهره و زنده بودن با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، موفق به ایجاد سیستمی شده که به کمک آن می‌توان به صورت کاملا ایمن و در کمترین زمان ممکن، هویت کاربر را تشخیص داده و آن را ثبت کند. این فناوری زمینه‌ ساز قابلیت احراز هویت غیرحضوری اپلیکیشن سیگنال است و از امروز کاربران می‌توانند به سادگی، پروسه احراز هویت خود را انجام دهند.

 

اپلیکیشن سیگنال همیشه به داشتن رابط کاربری ساده و آسان برای استفاده زبان‌زد بوده است و حال با قابلیت احراز هویت غیرحضوری، تیم سیگنال سعی کرده است که پروسه انجام این کار را به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن پیاده سازی کند. اگر پیش از این در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌اید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن سیگنال گزینه "ثبت نام در سجام" را انتخاب کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهید.
پس از ثبت نام، کد پیگیری سجام برای شما ارسال می‌شود که در ادامه فرآیند ثبت‌نام به آن احتیاج خواهید داشت. اگر هم پیش از این ثبت نام کرده‌اید و کد پیگیری سجام را در اختیار دارید، با انتخاب گزینه "احراز هویت سامانه سجام" و وارد کردن اطلاعات لازم، می‌توانید فرآیند احراز هویت خود را تکمیل کنید.

درطی فرآیند احراز هویت الکترونیکی، از شما خواسته می‌شود که از امضا و اثر انگشت خود عکس گرفته و آن را برای سیگنال ارسال کنید. بعد از آن، از شما خواسته می‌شود که از خود، ویدیوی سلفی ضبط کرده و  در همان حین، جلمه خواسته شده در تصویر را بخوانید. تمامی این اطلاعات با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی بررسی و آنالیز می‌شوند تا از صحت آن‌ها کاملا مطمئن شد.

این سیستم احراز هویت با الگورتیم‌های هوش مصنوعی کاملا ایمن بوده و عملکردی سریع و بدون نقص دارد تا تجربه احراز هویت را به بهترین شکل ممکن تقویت کند.

سیگنال یک مرجع کامل در حوزه بورس و سرمایه گذاری است که به لطف محتوای جذاب آموزشی و تحلیلی و ارائه ابزارهای آنالیز بازار، کاربران را در این بازار همراهی می‌کرده است.

حال با اضافه شدن قابلیت احراز هویت غیرحضوری سجام و پیاده‌سازی آن به سریع‌ترین و ایمن‌ترین شکل ممکن، در راستای تکمیل خدمات خود گام بلندی برداشته است. جهت استفاده از قابلیت احراز هویت غیرحضوری سجام در اپلیکیشن سیگنال، این اپلیکیشن را برای سیستم عامل اندروید از کافه بازار و پلی استور دانلود کنید. نسخه مخصوص آیفون‌های اپل نیز از طریق سیب اپ قابل دریافت است.

منبع: فارس

کلیدواژه: بازار بورس اپلیکیشن احراز هویت بازار اپلیکیشن سیگنال سامانه سجام بازار بورس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک

بسته مصوب سنای آمریکا مالک تیک تاک را موظف کرد که بخش آمریکایی این شبکه اجتماعی را تا یک سال آینده واگذار کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سنای آمریکا به اتفاق آرا با 79 رای موافق در برابر 18 رای مخالف، به ممنوعیت فعالیت شبکه اجتماعی تیک تاک در خاک آمریکا در صورتی که مالک چینی آن از واگذاری این شبکه طی 9 ماه تا یک سال آینده خودداری کند، رای داد.

استفاده از شبکه اجتماعی تیک تاک باعث نگرانی زیادی در بین قانونگذاران آمریکایی شده و بیم آن می رود که شرکت چینی بایت دنس که مالک تیک تاک است، به اطلاعات میلیون ها کاربر آمریکایی دسترسی داشته باشد.

براساس این گزارش، این لایحه 4 روز پیش در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شده بود که در صورت عدم فروش تیک‌تاک به شرکت‌های غربی، این پلتفرم در ایالات متحده ممنوع می شود، و با تصویب در سنا نیز، جو بایدن اعلام کرده که امروز این لایحه را امضا خواهد کرد تا روند اجرایی شدن آن آغاز شود.

براساس این لایحه، وجود این نرم افزار چینی در فروشگاه‌های اپلیکیشن ایالات متحده ممنوع می‌شود، مگر اینکه پلتفرم این رسانه اجتماعی که توسط تقریباً 170 میلیون آمریکایی استفاده می‌شود، طی 9 ماه تا یک سال آینده از شرکت مادر خود بایت‌دنس (ByteDance) منفک شود.

قانونگذاران حامی این لایحه مدعی هستند که تیک‌تاک یک تهدید امنیت ملی است چرا که دولت چین می‌تواند از قوانین اطلاعاتی علیه بایت‌دنس استفاده کرده و آن را مجبور کند تا اطلاعات کاربران آمریکایی را در اختیار پکن قرار دهد.

درگیری بین شرکت تیک‌تاک و دولت آمریکا به یک زمینه بین‌المللی گسترده تبدیل شده است. این درگیری، به دلیل موارد مختلف از جمله حفظ حریم خصوصی، امنیت ملی و رقابت اقتصادی به وجود آمده است.

به علاوه، درگیری‌های اقتصادی بین آمریکا و چین نیز نقش مهمی در این تنش‌ها ایفا می‌کند. این درگیری‌ها باعث شده تا اقدامات دولت آمریکا علیه شرکت‌های چینی، از جمله تیک‌تاک، افزایش یابد.

در پاسخ به این تنش‌ها، تیک‌تاک تلاش می‌کند تا با ارائه تضمینات در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌ها، از جمله ایجاد مراکز داده مستقل در خارج از چین، اعتماد دولت آمریکا را جلب کند.

با این حال، این درگیری‌ها احتمالاً همچنان ادامه دارد و تأثیراتی بر روابط بین‌المللی، اقتصاد، و حقوق شهروندان دارد. برای کنترل این تنش‌ها و رسیدن به راه‌حل‌های مناسب، نیاز به همکاری بین دولت‌ها، شرکت‌ها، و سازمان‌های بین‌المللی است.

در همین حال اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در این باره گفت: ممنوع کردن و یا الزام به واگذاری تیک تاک، یک پیشینه جهانی هشداردهنده برای کنترل فزاینده دولت ها بر پلتفرم های شبکه های اجتماعی است. اگر ایالات متحده یک پلتفرم خارجی را ممنوع کند، باعث ایجاد قوانین مشابهی از سوی دیگر کشورها می شود.

چندی قبل نیز کنگره آمریکا لایحه واگذاری تیک تاک را تصویب کرده بود. براساس این لایحه، شرکت بایت دنس غول بزرگ تکنولوژی چین و مالک تیک تاک، 165 روز یعنی حدود 6 ماه فرصت خواهد داشت تا تیک تاک را واگذار کند. اگر بایت دنس از انجام این کار خودداری کند، فروشگاه های عرضه اپلیکیشن که توسط گوگل، اپل و دیگر شرکت های فناوری راه اندازی شده اند، دیگر نمی توانند به صورت قانونی تیک تاک را به کاربران معرفی کرده و یا از سرویس های میزبانی وب برای اپلیکیشن های ساخت بایت دنس، پشتیبانی کند.

در همین حال کمپین انتخاباتی جو بایدن در تاریخ 11 فوریه برای تشویق و جلب آرای رأی‌دهندگان جوان، به شبکه اجتماعی تیک‌تاک پیوست.یکی از مقامات کمپین بایدن اظهار کرد این کمپین اقدامات احتیاطی پیشرفته امنیتی را برای ابزارهای الکترونیکی خود که به‌روی آنها تیک‌تاک نصب می‌شود، اتخاذ می‌کند و موضوع پیوستن آنها به تیک‌تاک جدا از بررسی‌های امنیتی در حال انجام به‌روی این اپلیکیشن است.

گروهی از جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا از جو بایدن خواستند تا حساب کاربری کمپین خود در شبکه اجتماعی تیک تاک را به دلیل نگرانی های امنیتی غیرفعال کند.

آنها در نامه‌ای اظهار کردند بایدن خطرات امنیت ملی شبکه اجتماعی تیک تاک را نادیده گرفته است. حال دولت چگونه می تواند به مردم آمریکا درباره خطرات این اپلیکیشن هشدار بدهد در حالی که رئیس جمهور از آن استفاده می کند.

در همین حال سال گذشته دولت بایدن نهادهای این کشور را ملزم به حذف اپلیکیشن تیک‌تاک از تلفن‌های همراه و دیگر ابزار الکترونیکی کارمندان دولتی و فدرال کرده بود.

کنگره آمریکا درباره ممنوعیت تیک تاک رای گیری می‌کندترامپ: تیک تاک تهدیدکننده امنیت ملی آمریکا است

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • شناسایی بیماری‌های عفونی با نانوکامپوزیت آراسته به طلا
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد