Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@07:28:41 GMT

کاهش ۱۵۰تومانی نرخ ارز در صرافی ملی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۶۰۸۱

کاهش ۱۵۰تومانی نرخ ارز در صرافی ملی

به گزارش اقتصادآنلاین ، به این ترتیب در جریان معاملات امروز بازار ارز، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا برای فروش به ۱۷۱۵۰ و برای خرید به ۱۷۰۵۰تومان کاهش یافت.

نرخ فروش یورو نیز در صرافی ملی به ۱۸۶۵۰ و برای خرید به ۱۸۵۵۰تومان رسید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز دلار قیمت ارز صرافی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین، گفت: هر نوع معامله خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان ممنوع است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، وهاب میزانی، اظهار داشت: تا زمان تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن به متقاضیان، هر نوع اقدام برای خرید و فروش این واحدها غیرقانونی است.

وی افزود: خریداران و فروشندگان و همچنین واسطه‌های بازار مسکن (مشاوران املاک) در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضایی باشند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین، خاطرنشان کرد: بر حسب گزارش‌های رسیده مردمی و مراجع نظارتی، برخی ها متاسفانه اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی در سطح استان می‌کنند که ضمن هشدار به این افراد، اعلام می‌شود هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

میرزایی، گفت: در بسیاری از موارد این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت می‌گیرد، لذا افراد باید توجه داشته باشند هر فرد ایرانی تنها یک‌ مرتبه می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.

وی بیان کرد: این در حالی است که با توجه به ماده 23 قانون پیش‌فروش ساختمان و ماده 19 آیین‌نامه اجرایی آن و همچنین ماده 3 آیین‌نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع بوده و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • پشت ماجرای فروش گوسفند با کارت ملی چیست؟
  • حبس در انتظار فروشندگان امتیاز مسکن ملی
  • ممنوعیت معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین
  • طراحی سایت حرفه ای با بروزترین اسکریپت ها و قالب ها