Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق گفت که تروریست‌های داعش توانایی ایجاد تهدید برای امنیت این کشور را ندارند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «یحیی رسول» سخنگوی نظامی نخست‌وزیر و فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق گفت که تروریست‌های داعش دیگر همچون سابق خطری برای امنیت و شهروندان عراقی ندارند.

به نوشته وبگاه الاخباریه، او در ادامه تأکید کرد عدم نگرانی از تهدید داعش به معنای جدی نگرفتن این تهدید نیست و دهها عملیات نیروهای مسلح علیه مخفیگاههای داعش در هفته‌های گذشته گواه بر این مسأله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عملیات‌های اخیر را پیشدستانه توصیف کرد و گفت که بر پایه رصد اطلاعاتی و امنیتی صورت می‌گیرد و عمده این اطلاعات نیز در پی بازجویی از عناصر بازداشت شده به دست می‌آید.

شب گذشته تیپ ۴۳ الحشد الشعبی از بازداشت «ایوب عدای العانی» مسئول اطلاع‌رسانی داعش در شمال بغداد خبر داد. پیش از آن نیز یگان مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که «معتز نومان عبد نایف نجم الجبوری» (معروف به حجی تیسیر) معاون سرکرده داعش و «والی عراق» در استان دیرالزور سوریه کشته شده است.

این نهاد در ۳۱ اردیبهشت ماه نیز اعلام کرد که «عبدالناصر قرداش»، گزینه احتمالی برای جانشینی ابوبکر بغدادی، سرکرده معدوم گروه تروریستی داعش به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یحیی رسول تروریست های داعش رصد اطلاعاتی و امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند

 حمله پهپادی نیروهای امنیتی در حاشیه زاهدان به خودروی تروریست‌ها منجر به هلاکت دو تروریست شد.

به گزارش تسنیم، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق 2 تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد