Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید از تأسیسات و عملیات دو انبار نفت ارومیه و ستاد منطقه گفت: زیرساخت‌های مطلوبی از نظر فنی در پروژه احداث انبار نفت جدید ارومیه ایجاد شده و با تکمیل نهایی این پروژه تا پایان امسال، انبار نفت شهید حاج قاسم سلیمانی به هاب صادراتی سوخت در کشور تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، کرامت ویس‌کرمی در این بازدید که روز دوشنبه (پنجم خردادماه) انجام شد، گفت: یکی از اهداف راهبردی شرکت در شرایط کنونی افزایش مقدار صادرات سوخت به کشورهای همسایه است.

وی افزود: منطقه ارومیه به دلیل هم‌مرز بودن با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان موقعیت راهبردی ویژه‌ای دارد و می‌تواند به اقتصاد کشور و استان در درآمدزایی کمک شایانی کند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با ابراز رضایت از عملکرد و اقدام‌های انجام‌شده در منطقه، اجرایی شدن این پروژه را حاصل تلاش مدیر و مجموعه کارکنان منطقه دانست و اقدام‌های مثبت و مؤثر را حاصل همدلی و کار گروهی عنوان کرد.

ویس‌کرمی همچنین از کار جهادی و شبانه‌روزی کارکنان منطقه به‌ویژه کارکنان خدمات مهندسی، ایمنی، بهداشت و محیط زیست که در شرایط بحرانی کرونا از ابتدای تعطیلات نوروز تا بهره‌برداری از فاز اول انبار نفت جدید ارومیه تلاش‌های زیادی انجام دادند، تقدیر و تشکر کرد.

احمد مجرد، مدیر منطقه ارومیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از عملکرد منطقه، اظهار کرد: دریافت، انبارش و توزیع فرآورده‌های نفتی به مصرف‌کننده در حداقل زمان استاندارد و با اندازه گیری به‌وسیله میتر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این منطقه در ماشینی کردن فرآیندها و ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان پیشتاز است، به الکترونیکی شدن توزیع کالابرگ نفت سفید اشاره کرد و گفت: این طرح به‌صورت پایلوت توسط تیم نرم‌افزاری منطقه انجام شده و با تکمیل آن به نام سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی در سطح کشور در حال اجرا است.

مجرد ضمن قدردانی از توجه ویژه مدیرعامل و هیئت همراه در تکمیل فاز نهایی انبار نفت جدید ارومیه، از آمادگی کامل منطقه در این زمینه خبر داد و تصریح کرد: مدیریت مهندسی طرح‌ها و اچ‌اس‌ایی ستاد، نقش مهمی در برنامه‌ریزی و اجرای کامل تعهدات پیمانکار جدید انبار نفت دارند.

در این بازدیدها سرپرست مدیریت تأمین و توزیع، سرپرست اداره بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل، معاون نظارت بر اجرای مدیریت مهندسی و طرح‌ها و همچنین ناظر پروژه انبار نفت جدید ارومیه، مدیرعامل شرکت ملی پخش را همراهی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هنگام بازدید از این دو انبار با رانندگان نفتکش ها و کارکنان منطقه نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران انبار نفت ارومیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی انبار نفت جدید ارومیه مدیرعامل شرکت ملی پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از توزیع ۴ میلیون و ۲۲۰ هزار لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی در ایام نوروز در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی، محمدرضا عابدانی گفت: فعالیت‌ها و اقدام‌های حوزه سوخت‌رسانی و تأمین انرژی موردنیاز ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی به همت مدیران جهادی استان سرعت بیشتری یافته است.

وی افزود: از ۲۵ اسفندماه پارسال تا ۱۷ فروردین‌ماه امسال، ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز (گازوئیل) در حوزه مسافربری به ناوگان حمل‌ونقل استان خراسان جنوبی تحویل شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی ادامه داد: از این ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز توزیع شده، ۲ میلیون لیتر سوخت به ناوگان ریلی استان و ۱۲۰ هزار لیتر سوخت هوایی از طریق دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در بیرجند و طبس به ناوگان هواپیمایی استان تحویل شده است.

عابدانی با بیان اینکه در بازه‌ زمانی یادشده ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین در استان خراسان جنوبی توزیع شده است، بیان کرد: این فرآورده‌ها از انبار نفت بندرعباس و اصفهان به انبار نفت سردار حاج‌قاسم سلیمانی در بیرجند ارسال شده که این منطقه با توزیع ۴ میلیون و ۲۲۰ هزار لیتر سوخت در مدت یادشده، وظیفه خود را در زمینه رونق صنعت گردشگری انجام داده است.

وی یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های تولید کالا و خدمات در اولویت اجرایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۰۳ قرار دارد و ما نیز تلاش می‌کنیم با عرضه کافی و به‌موقع انواع فرآورده‌ نفتی، نقش خود را در زمینه جهش تولید با مشارکت مردم ایفا کنیم.

دیگر خبرها

  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • توزیع بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی خراسان جنوبی