Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر انرژی روسیه در حال مذاکره با شرکت‌های نفت این کشور در مورد تمدید احتمالی کاهش تولید پس از ماه ژوئن است. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اویل پرایس، الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه در حال مذاکره با شرکت‌های نفت این کشور در مورد تمدید احتمالی کاهش تولید پس از ماه ژوئن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ائتلاف اوپک پلاس در ماه آوریل تصمیم گرفتند تولید نفت را در ماه های مه و ژوئن 9.7 میلیون بشکه در روز پایین بیاورند. این کاهش تولید پس از آن تا تا ماه دسامبر 7.7 میلیون بشکه در روز خواهد بود.

 نواک در مصاحبه با خبرگزاری اینترفاکس در ماه گذشته گفت روسیه طبق قرارداد اوپک پلاس متعهد شده تولید خود را در ماه‌های مه و ژوئن تا 8.5 میلیون بشکه در روز پایین بیاورد یعنی 2 میلیون بشکه معادل 19 درصد کمتر است سطح تولید در فوریه 2020.

 مذاکره در مورد ادامه کاهش تولید پس از ماه ژوئن نشان میدهد روسیه تمایل دارد حمایت بیشتری از تعادل دوباره بازار نفت پس از سقوط قیمت آن به خاطر همهگیری ویروس کرونا داشته باشد.

روسیه واردات تمام محصولات نفتی را ممنوع کردپیش بینی افت 5 درصدی رشد اقتصادی روسیه به دلیل کرونا و نفت ارزان

 روسیه اعلام کرد به طور منظم نشستهایی با شرکت‌های نفت خود در مورد اجرای قرارداد کاهش تولید برگزار می کند و نشست امروز در راستای این جلسات منظم بوده است.

 گزارش‌ها نشان می‌دهد روسیه تقریباً به سهم خود طبق این قرارداد کاهش تولید پایبند بوده و تولید نفت آن در سه هفته اول ماه مه  تا 8.72 میلیون بشکه در روز کاهش یافته است. این رقم بسیار نزدیک به سهمیه 8.5 میلیون بشکه در روز روسیه است.

 نواک اعلام کرد بازار نفت تا ماه جولای به خاطر افزایش تقاضا و کاهش سریعتر از حد انتظار تولید اعضای اوپک و متحدانش و همچنین تولید کنندگان خارج از این قرارداد، متعادل خواهد شد.

دمیتری پسکوف، سخنگوی ولادیمیر پوتین با اشاره به قرارداد کاهش تولید اوپک پلاس گفت تاثیر این قرارداد بدون شک مثبت خواهد بود و بازار نفت جلوی یک سناریوی منفی تر را گرفته است.

 انتهای پیام/142

R7586/P/S7,80,85/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیون بشکه در روز کاهش تولید پس از ماه ژوئن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!

به گزارش خبرآنلاین انتخابات برای تعیین سرنوشت ۵۴۳ کرسی مجلس سفلی پارلمان هند، موسوم به «لوک سابا» از امروز جمعه آغاز شد؛ انتخاباتی که به موجب آن نزدیک به یک میلیارد رای دهنده در مدت بیش از یک ماه تا تاریخ اول ژوئن در آن شرکت کرده و به نامزد و حزب مورد نظر خود رای می‌دهند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک دو رقیب اصلی در انتخابات سراسری پر جمعیت‌ترین کشور جهان عبارتند از «ائتلاف دموکراتیک ملی» که توسط حزب «نارندرا مودی»، نخست وزیر هند موسوم به حزب «بهاراتیا جاناتا»، رهبری می‌شود و ائتلافی متشکل از ۲۶ حزب موسوم به «ائتلاف فراگیر توسعه ملی هند» که رهبری آن را حزب مخالف اصلی یعنی «حزب کنگره ملی هند» بر عهده دارد.

به نقل از ایسنا ۹۶۹ میلیون نفر رای‌دهنده هندی واجد شرایط شرکت در این انتخاباتی که در هفت مرحله برگزار می‌شود، هستند. اولین مرحله در بازه زمانی ۱۹-۲۵ آوریل در ۱۰۲ حوزه انتخاباتی و ۲۱ ایالت برگزار می‌شود. پس از این مرحله نیز تعداد ۴۴۲ حوزه انتخاباتی و ۵۸ ایالت دیگر تا اول ژوئن در مراحل بعدی انتخابات که تا اول ژوئن به پایان خواهد رسید، شرکت خواهند کرد. شمارش آرای انتخابات نیز از روز چهارم ژوئن شروع خواهد شد.

نخست‌وزیر هند همچنان امیدوار است برای سومین دوره متوالی پیروز انتخابات سراسری شود در حالی که احزاب مخالف می‌گویند در صورت ماندن او در قدرت، هندی‌ها بسیاری از آزادی‌ها را از دست خواهند داد.

نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که حزب بهاراتیا جاناتا متعلق به مودی و متحدانش برای سومین بار در انتخابات پارلمان هند پیروز خواهند شد.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897009

دیگر خبرها

  • افشای پیشنهاد تیم ملی به پاکو خمس
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • نفت از افزایش قیمت بازماند
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • تولید جهانی نفت کاهش یافت
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • صادرات نفت روسیه رکورد زد
  • صادرات نفت روسیه با وجود تحریم رکورد زد