Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@00:18:01 GMT

آتش‌سوزی‌های گسترده در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۶۳۵۹

آتش‌سوزی‌های گسترده در جنوب تهران

معاون منطقه هفت عملیات آتش‌نشانی گفت: درروزهای اخیر آتش‌سوزی‌های مکرر در اراضی جنوب تهران سبب انجام عملیات مختلف برای آتش‌نشان شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، رضا هاشمی شال معاون منطقه هفت عملیات آتش‌نشانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارش‌های فراوان در شروع سال جدید و رویش دو چندان علف‌های هرز و محصولات کشاورزی و نزدیک شدن به فصل تابستان و گرمای هوا، آتش‌نشانان منطقه هفت عملیات در این روزها به صورت پی در پی برای مقابله با آتش‌سوزی این زمین‌ها و مزارع اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرار گرفتن ایستگاه‌های آتش‌نشانی منطقه هفت عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران در حاشیه فضای سبزهای گسترده، زمین‌های بایر، گندم‌زار، و مزارع و  این زمین‌ها با رسیدن کوچکترین حرارت دچار آتش‌سوزی شده و با توجه به گستردگی محصولات و وزش باد، پیشروی آتش دو چندان بوده که عملیات متعدد را در این ایام در پی داشته است.

معاون منطقه هفت عملیات آتش‌نشانی افزود: تاکنون بیش از ده‌ها هکتار از این زمین‌ها در محدوده منطقه هفت عملیات در جنوب تهران که شامل محورهایی از قبیل بزرگراه خلیج فارس، بزرگراه شهید هاشمی، بزرگراه آزادگان، بزرگراه امام علی(ع)، جاده ورامین و اطراف محدوده بهشت زهرا(س) می‌شود دچار آتش‌سوزی شده و بیشترین این حوادث در این مناطق رقم خورده است.

هاشمی شال خاطرنشان کرد: از اواسط اردیبهشت‌ماه تاکنون هر روز ۵۰دستگاه خودروی سنگین آتش‌نشانی با حضور ۱۰۰نفر از آتش‌نشانان و مسؤولان این منطقه عملیاتی به محل‌های آتش‌سوزی اعزام شده تا شعله‌های آتش را مهار کرده و از سرایت به فضای سبز، درختان، انبارها و دیگر اماکن اطراف آن جلوگیری کنند.

وی در پایان گفت: در برخی از این آتش‌سوزی‌ها که در شهرستان‌های اطراف جنوب تهران از جمله کهریزک، باقرشهر، درسون آباد و غیره رخ داده، آتش‌نشانان تهران برای کمک به این شهرستان‌ها نیز اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی تهران محصولات کشاورزی منطقه هفت عملیات جنوب تهران آتش نشانی آتش سوزی زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام و آتش سوزی را مهار نمودند. این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است. 

دیگر خبرها

  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • آتش سوزی گسترده در انبار کالا در شیراز
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • حمله گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری