Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه معاون اجتماعی ستاد اجرایی حضرت امام روز چهارشنبه با حضور مجتبی ابراهیمی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، فرخی مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام در قزوین، در حوزه هنری قزوین برگزار شد.

مجتبی ابراهیمی در این مراسم اظهار داشت: نظام اسلامی در آغاز گام دوم برای بسترسازی ظهور حرکت خواهد کرد و در این راه با تلاش شبانه روزی اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز با گذشته ۴ دهه از اقلاب اسلامی، باید برخی ارزش‌ها که به فراموش سپرده شده را دوباره در دستور کار برای ترویج قرار دهیم تا به اهداف تعیین شده برسیم.

ابراهیمی تصریح کرد: در شرایط کنونی باید برای آغاز یک حرکت اجتماعی رویکرد خود را تغییر دهیم و ارزش‌هایی را که به دلیل مشغله‌های روزمره دچار فراموشی شده را دوباره در جامعه احیا کنیم.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی حضرت امام یادآور شد: امروز در وضعیتی هستیم که بایستی فعالیت‌های اجتماعی که در راستای آن بتوان اندیشه‌های امام راحل را در جامعه رواج داد در دستور کار قرار گیرد و همه مشتاقانه به سمت آن حرکت کنیم.

ابراهیمی یادآور شد: محرومت زدایی از آرمان‌هایی است که باید در این دوره با سرعت بیشتری مورد توجه متولیان امر قرار گیرد تا عدالت اجتماعی را در جامعه پیاده کنیم.

وی گفت: امروز زیبنده نظام نیست که پس از ۴۰ سال در منطقه‌ای در خوزستان که روی چاه نفت خوابیده ساکنانش از مشکل کم آبی در رنج باشند لذا در ستاد اجرایی رویکرد ما توجه به مشکلات اجتماعی و تلاش برای رفع آنهاست.

ابراهیمی اظهار داشت: در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با تغییر رویکردها تلاش می‌کنیم در کنار مردم برای حل مشکلات همت کنیم و در این راستا به مشارکت و همکاری همه مردم نیازمندیم.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بیان کرد: در طرح مواسات و کمک مومنانه توزیع یک میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور پیش بینی شده که در اجرای این کار از مشارکت گروه‌های جهادی، دفتر امام جمعه، نهادهای مردمی استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: دفاتر نمایندگی ولی فقیه و امامان جمعه در مراکز استان‌ها به عنوان یک پایگاه مردمی باید محور فعالیت‌های اجتماعی باشد تا بتوانیم به اهداف متعالی ترسیم شده دست یابیم.

راه اندازی معاونت‌های اجتماعی در استان‌ها

ابراهیمی اضافه کرد: با راه اندازی معاونت اجتماعی در ستاد اجرایی استان‌ها تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی مدون و تشکیل شورای اجتماعی زمینه بهره گیری از ایده‌های صاحب نظران و اندیشمندان و نیروهای جهادی را مهیا خواهیم کرد تا کارها با شتاب بیشتری اجرا شود.

وی اظهار داشت: باور داریم که نباید فقط از تهران و مرکز برای استان‌ها نسخه تجویز کنیم زیرا افراد بومی با تسلط بر امور می‌توانند راهکارهای بهتری برای پیشبرد امور پیشنهاد کنند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام افزود: اگر بخواهیم به سمت تمدن سازی اسلامی حرکت کنیم باید مردم را در کارها مشارکت دهیم و این راهکار موفقیت در امور است. موازی کاری نخواهیم کرد

ابراهیمی گفت: هرگز به دنبال موازی کاری نیستیم و قرار نیست رقیب دستگاه‌های خدمات رسان باشیم بلکه تلاش می‌کنیم همراه دولت باشیم و بخشی از مسئولیت سنگین را بر عهده بگیریم.

در این مراسم جواد حبیبی به عنوان معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان قزوین معرفی شد.

کد خبر 4935240

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی ابراهیمی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره قزوین ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مهدی قلندری ضمن تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده است، بیان کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعداد‌های نوآورانه برای ارتقای فضا‌های عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

وی تاکید کرد: از این پس تمام مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز