Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:30:37 GMT

دادخواست لیگ انگلیس علیه پولشویی عربستان سعودی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۶۵۱۳

دادخواست لیگ انگلیس علیه پولشویی عربستان سعودی

تصاحب جنجالی یک باشگاه فوتبال انگلیس توسط عربستان سعودی روز سه‌شنبه مورد تردید قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العربی الجدید، تصاحب جنجالی یک باشگاه فوتبال انگلیس توسط عربستان سعودی روز سه‌شنبه مورد تردید قرار گرفته است ، پس از آن که ادعا شد ریاض مسئول جریان غیرقانونی مسابقات لیگ برتر و سایر رویدادهای ورزشی خاورمیانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس گزارش 130 صفحه ای که توسط گاردین منتشر شده ، پیشنهاد سعودی برای خرید نیوکاسل یونایتد ممکن است توسط لیگ برتر متوقف شود زیرا سازمان تجارت جهانی اعلام کرده که عربستان در پشت جریان پولشویی ورزشی قرار دارد.

 

این سازمان گفته است دولت عربستان به طور غیرقانونی مجوز پخش شبکه beoutQ را دریافت کرده است درحالیکه در قوانین بین المللی باید این گونه خریدها توسط قوانین استاندارد بررسی شود.

 

در حال حاضر لیگ برتر فوتبال انگلیس دادخواستی علیه دولت ریاض تنظیم کرده است که قرار است تسلیم فدراسیون جهانی شود. گفته می شود بن سلمان قصد دارد باشگاه نیوکاسل را به قیمت بیش از 300میلیون پوند خریداری کند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: عربستان انگلیس عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد

دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه دیروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پنالتی و ۳۸-پنالتی) و کاکو (۵۶-پنالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آن‌ها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آن‌ها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

دیگر خبرها

  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه