Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ جمشید انصاری بخشنامه‌ای ۶ بندی در خصوص تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی (فاصله گذاری هوشمند) در سطح کشور و در اجرای بند (۴) از مصوبات بیست و یکمین جلسه مورخ ۱۳۹۹/۳/۳ ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا را به کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون خدمات مدیریت کشوری ابلاغ کرد.

در بند سوم بخشنامه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور آمده است: ساعت کاری روزانه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در تهران و استان‌ها با رعایت تبصره ۳ ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود و هر گونه تعییر در ساعت فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی اعم از ملی و استانی صرفاً با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین و ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بند چهارم نیز بر تعطیلی آبدارخانه‌ها در ادارات تاکید شده و آمده است: فعالیت آشپزخانه‌ها و آبدارخانه‌های خود را تعطیل و از پذیرایی در جلسات و اتاق‌ها به صورت فردی و گروهی خودداری و ممانعت نمایند و صرفاً امکان تهیه چای با لوازم شخصی توسط کارکنان را در طول روز فراهم کنند.

صرف صبحانه و ناهار به صورت گروهی و فردی در سالن غذاخوری، سایر محل‌های عمومی ادارات و اتاق کار کارکنان ممنوع می‌باشد و لازم است مسئولین ادارات از تهیه و توزیع غذا (جز در مورد کارکنان نوبت کاری و کشیک که در چارچوب مقررات مربوط انجام خواهد شد) خودداری و جلوگیری کنند.

بند پنجم این بخشنامه نیز یادآور شده است: ضمن تاکید مجدد بر اجرای دقیق مفاد بخشنامه شماره ۷۲۴۵۵۵ مورخ ۱۲ اسفند ۹۸ این سازمان به ویژه بندهای ۲ و ۳ آن، استفاده از خدمات دورکاری کارکنان صرفاً در صورت تأمین زیرساخت‌های لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات از منزل به صورت الکترونیکی توسط کارکنان دورکار و رعایت تصویب نامه مورخ ۷ تیر ۸۹ هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن مجاز خواهد بود. بدیهی است در استفاده از خدمات کارکنان به صورت دورکاری، بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنانی که در گروه‌های آسیب پذیر قرار می‌گیرند، در اولویت خواهند بود.

بیشتربخوانید:دورکاری کارکنان برقرار است/ حضور ۱۰۰ درصدی نیست

  کد خبر 4935162 منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ساعت کاری ادارات ویروس کرونا دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جت پرینترهای با کیفیت در بازار ایران

تنوع دستگاه‌های جت پرینتر در بازار ایران بسیار بالا است؛ از دستگاه‌های وارداتی، مونتاژ شده تا دستگاه‌های ساخت داخل. برای انتخاب بهترین دستگاه، خریدار باید اطلاعات کاملی در مورد انواع موجود و قیمت‌ها را به دست آورد تا بتواند تصمیم درستی بگیرد. هر دستگاهی نمی‌تواند نیازهای هر تولیدکننده ای را برطرف کنند؛ زیرا هر کدام از دستگاه ها برای محصولات و ظرفیت‌های خاصی مناسب هستند.

تیم کالا صنعت با بیش از ده سال تجربه در ارائه دستگاه‌های جت پرینتر، در این مقاله انواع دستگاه‌های موجود در بازار ایران را شرح می‌دهد و به مزایا و معایب آنها می‌پردازد.

راهنمای خرید جت پرینتر

در ابتدا برای انتخاب دستگاه جت پرینتر باید نوع بسته بندی، میزان چاپ در روز یا ساعت، کاراکترهای مد نظر برای چاپ و ... مشخص باشد.

چاپ دستی یا ثابت؟

دستگاه‌های جت پرینتر دستی معمولا می‌توانند در هر ساعت بیش از ۷۰۰ عدد چاپ انجام دهند، اما برای ظرفیت‌های بالاتر از ۲۵۰۰ عدد چاپ در روز به صرفه نیست، زیرا هزینه‌ی چاپ افزایش خواهد یافت. برای واحد های تولیدی بیش ازین ظرفیت دستگاه جت پرینتر صنعتی با تکنولوژی CIJ و DOD و یا دستگاه های لیزر فایبر اتومات پیشنهاد می شودکه هزینه ای چاپ تا مقدار قابل توجهی کاهش می یابد و در مدل های لیزر فاقد مواد مصرفی است.

همچنین، دستگاه‌های جت پرینتر صنعتی در دو مدل کارتریجی و جوهری در بازار موجودند. جت پرینترهای صنعتی نسل جدید دارای صفحه نمایش لمسی هستند که قادرند تمام مراحل از طراحی تا چاپ را انجام دهند، بدون نیاز به کامپیوتر یا دستگاه جانبی دیگر.

جت پرینتر کارتریجی بهتر است یا جوهری؟

جوهر و کارتریج از مواد مصرفی جت پرینترها هستند. هر کارتریج حاوی 42 سی سی جوهر است. کارتریج ها توسط کمپانی HP پایه گذاری شده اند و به صورت یکبار مصرف می باشد.  و بعد از هر بار استفاده باید کارتریج نو تهیه شود. با توجه به اینکه این قطعه وارداتی است قیمت آن به دلار می باشد که طی چند سال اخیر با افزایش قیمت زیادی روبه رو شده است. اما جوهر دستگاه های جت پرینتر ثابت در بازار با قیمت بسیار کمتری موجود هستند در نتیجه اگر مقدار چاپ بیش از 2000 در روز دارید جت پرینتر های جوهری انتخاب مناسب تری برای شما هستند.

در ادامه به معرفی برخی از دستگاه های جت پرینتر با کیفیت دستی و ثابت و لیزر ثابت موجود در بازار ایران می پردازیم:

دستگاه جت پرینتر دستی KS PRO: این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی با حساسیت تاچ بالا، پشتیانی فایل excel برای چاپ سریال و ساخت بارکد از روی فایل اکسل و همچنین پشتیبانی از اکثر زبان های دنیا و همچنین زبان فارسی ، پشتیبانی از همه ی فونت های ویندوز، قابلیت چاپ بارکد، لوگو، تصویر، کیو آر کد،  متن، تاریخ و… را دارد. این دستگاه دارای انکودر می باشد یعنی سرعت حرکت دست شما را تشخیص داده و کلیه  چاپ ها با یک اندازه انجام می شود.

این دستگاه به جرات یکی از پیشرفته ترین دستگاه های جت پرینتر در بازار می باشد.

دستگاه دارای هد جدا شونده برای سهولت چاپ به روی سطوح گرد و یا دارای فرورفتگی است. همچنین دارای حافظه داخلی است و میتوانید پیغام های زیادی را در آن ذخیره کنید و نیاز به پیغام نویسی دوباره ندارد و تاریخ را به صورت اتومات به روز می کند. باطری دستگاه میتواند تا 5 ساعت کار مداوم با دستگاه را پاسخگو باشد. این دستگاه با وزن کمی که دارد باعث خستگی در کار مدام با دستگاه نمی شود حتی می توان آن را در جیب هم حمل کرد.

جت پرینتر دستی H12: یک محصول ایرانی با قیمت مناسب و قابل استفاده به صورت دستی و ثابت. وزن کمتر از ۶۰۰ گرم، نمایشگر لمسی خازنی 2.8 اینچی، حافظه ذخیره 1000 عدد پیغام، باتری بسیار قوی، چاپ انواع بارکد، لوگو، کیوآرکد، تصویر و... از مهم ویژگی های آن نرم افزار پیشرفته فارسی سازی شده بدون محدودیت فونت می باشد.

جت پرینتر صنعتی XAAR V17: دارای سیستم عامل پیشرفته، دارای تانک 500 سی سی جوهر که باعث شده هزینه های چاپ از تا 95 درصد کاهش دهد. بدنه و ستون آن تمام استیل 304، صفحه نمایش 7 اینجی لمسی، طراحی و توسعه نرم افزار آن برای انواع چاپ ها نظیر فونت های متنوع و اشکال گرافیکی و...، ذخیره 4000 پیام در حافظه داخلی، هد دستگاه از کمپانی xaar انگلستان، سرعت چاپ 90 متر در دقیقه، رابط کاربری بسیار آسان، امکان تعریف لوگو، تاریخ، ساعت، بارکد،کیوآر کد ، شیفت کاری (با قابلیت آپدیت اتوماتیک در ساعت) و شمارنده، پشتیبانی از زبان فارسی، چاپ به روی سطوح تا 5 میلیمتر عمق، بدنه و پایه تمام استیل، نگهداری آسان و... یکی از مشکلات اساسی در بعضی از دستگاه های موجود در بازار خشک شدن هد بر اثر خشک شدن جوهر است. در صورتیکه دستگاه بیش از 5 روز خاموش بماند هد دستگاه خشک شده و خسارت سنگینی به دستگاه وارد می شود. این مشکل در دستگاه xaar v17 مهندسی شده است و با استفاده از جوهر مناسب پرچ اتوماتیک و ساب تانک برقی تا حد زیادی رفع شده است. ( خاموشی تا ۱۵ روز بدون چاپ ! با جت پرینتر XAAR V17 )

این دستگاه قابل نصب به روی انواع خطوط دارویی، شیمیایی، غذایی، صنعتی مانند خط تولید لوله و چاپ روی لوله ، خط تولید کابل و... می باشد.

جت پرینتر صنعتی JC-25: دستگاهی به روز با صفحه نمایش 7.5 اینجی لمسی، چاپ با سرعت 90 متردقیقه، بدنه و پایه تمام استیل، بدون نیاز به کامپیوتر، چاپ 5 خط تا ارتفاع 13 میلیمتر، ذخیره بیش 2000 پیغام، 150 نوع فونت فارسی و انگلیسی، تعریف لوگو، تاریخ، ساعت، بارکد، Qr Code ، شیفت کاری (با قابلیت آپدیت اتوماتیک در ساعت) و شمارنده، پشتیبانی از زبان فارسی، نرم افزار این دستگاه توسط تیم R&D طراحی و توسعه یافته است. ارتفاع دستگاه از 90 تا 160 قابل تنظیم است.

دستگاه لیزر فایبر آنلاین مدل LFP30: دستگاه لیزر فایبر آنلاین مدل LFP30، برای استفاده در کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی بزرگ مناسب است. این دستگاه‌ها معمولاً دارای عمر مفید طولانی و ارائه کیفیت چاپ بسیار خوبی دارند. از این تکنولوژی برای حکاکی روی سطوحی که نور به راحتی از آنها عبور نمی‌کند، استفاده می‌شود. به عنوان مثال، چاپ روی درب‌های شیشه، کابل‌ها، لوله‌ها، مواد فلزی و پلاستیک با این دستگاه‌های فایبر، با سرعت و کیفیت بسیار عالی انجام می‌شود.

تکنولوژی چاپ لیزری، به گروه لیزرهای حالت جامد تعلق دارد. در حکاکی لیزری با استفاده از فایبر، طول موج مورد استفاده بسیار کم است که به وجود می آورد کانون کوچکی برای عملکرد دقیق. به همین دلیل، توان خروجی دستگاه جت پرینتر لیزری فایبر، بسیار بالاتر از فناوری CO2 است. بنابراین، جت پرینتر لیزری فایبر بهترین گزینه برای چاپ روی فلز می‌باشد. چاپ لیزر دائمی بوده و قابل پاک شدن با هیچ نوع حلالی نمی باشد.

مشاوره خرید دستگاه

مجموعه کالا صنعت در زمینه ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی در شهر مشهد فعالیت میکند. شما میتوانید خرید خود را به صورت حضوری در محل نمایشگاه دائمی این فروشگاه و یا به صورت اینترنتی به آدرس وبسایت فروشگاه www.kalasanat.ir انجام دهید. در صورت دریافت مشاوره میتوانید با شماره تماس 09152000020 تماس حاصل نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد / مصوبه دولت اصلاح شود
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران
  • جت پرینترهای با کیفیت در بازار ایران
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان
  • آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی قم در ایام نوروز
  • اعلام ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌ شرقی تا پایان ماه رمضان