Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی 3 پارکینگ احتکار خودرو در طرح عملیاتی پلیس در شهرستان اراک خبر داد و گفت: در این طرح عملیاتی 74 دستگاه خودروی احتکار شده کشف شد.

به گزارش خبرگزای فارس از اراک سردار  حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز اظهار داشت: در تداوم طرح های عملیاتی مبارزه با مخلان اقتصادی، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با افزایش اشرافیت اطلاعاتی پلیس و آغاز تحقیقات نامحسوس پلیسی، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی استان در عملیات هایی جداگانه، 3 پارکینگ دپو و احتکار خودروهای صفر را در شهرستان اراک شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، هر 3 پارکینگ مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد 74 دستگاه خودروی صفر که در این مکان ها احتکار شده بود، کشف شد.

 مفخمی شهرستانی ادامه داد: طی اجرای این طرح عملیاتی، 3 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو پلیس شناسایی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی وارداتی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۲۳ میلیون و ۸۶۱ هزار دلار در سال ۱۴۰۲ از طریق گمرکات کشور ترخیص قطعی شده است. سایپا، ماموت خودرو و معین خودرو ایرانیان ۳ واردکننده اول خودرو سواری به لحاظ ارزش در سال ۱۴۰۲ بودند.

در این مدت ۲ هزار و ۳۴۹ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۸ میلیون و ۶۳۱ هزار دلار توسط سایپا، یک هزار و ۱۴۴ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۴ میلیون و ۴۷۳ هزار دلار از سوی ماموت خودرو و ۹۸۰ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۱ میلیون و ۵۷۰ هزار دلار توسط معین خودرو ایرانیان وارد شده است.

پس از ۳ شرکت فوق، کرمان خودرو، بهمن موتور، صنایع اتومبیل‌سازی فردا، کرمان موتور، شرکت راسا موتور خاورمیانه، ایران خودرو و ایساکو کیش از دیگر واردکنندگان عمده خودرو سواری در سال ۱۴۰۲ بوده‌اند.

واردات ۸ هزار و ۷۱۲ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۱۵۵ میلیون و ۶۰۳ هزار دلار توسط ۱۰ شرکت فوق و مابقی از سوی سایر واردکنندگان انجام گرفته است.

شایان ذکر است، در سال ۱۴۰۱ نیز ۴۱۱ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۱۳ میلیون و ۳۸۴ هزار دلار وارد کشور شد.

کد خبر 6062659 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد/ مسافران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند
  • اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در لرستان
  • افزایش۳۰دستگاه خودرو عملیاتی و آمبولانس در علوم پزشکی کردستان
  • ترخیص ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی وارداتی در سال ۱۴۰۲