Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سلطان زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در سال ۹۸ کل صادرات استان از گمرگات و بازارچه‌های مرزی با احتساب منطقه آزاد چابهار به وزن ۱ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۸۰۷ تن و ارزش بیش از یک میلیارد و ۹۰ میلیون دلار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رفیع سلطانزاده افزود:بر اساس آمار و تحلیل‌ها صادرات استان از لحاظ ارزش ۱۷ درصد افزایش داشته است.

او گفت: طی این مدت بدون احتساب منطقه آزاد چابهار کالا‌هایی به ارزش یک میلیارد و ۷۵ میلیون دلار از استان صادر گردید.

سلطانزاده اقلام عمده صادراتی را مصالح ساختمانی (سیمان)، میوه، نخود خام، گاز، گوگرد، خرما و صیفی جات، پودرلباسشویی، قیر، محصولات سرامیکی، کیسه پلاستیکی و کشور‌های عمده صادراتی را پاکستان، افغانستان، ترکیه، کویت، امارات و سایر کشور‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات منطقه آزاد چابهار صنعت معدن و تجارت بازارچه های مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرعت وزش باد در منطقه سیستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان گفت: از صبح جمعه تا بعدازظهر شنبه (۱۰تا ۱۱ فروردین) وزش باد شدید و گردوخاک برای شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، هامون، نیمروز و با شدت کمتر در دلگان، فنوج، غرب ایرانشهر، گلشن، سراوان، مناطق شرقی شهرستان میرجاوه، خاش و مناطق غربی شهرستان زاهدان محدوده شورگز پیش بینی می‌شود.
 ملاشاهی توصیه کرد: از سفر‌های غیر ضرور و صعود به ارتفاعات پرهیز شود، از پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت محافظت شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.
وی همچنین افزود: وضع جوی استان در روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۲ و ۱۳ فروردین نسبتا پایدار همراه با وزش باد ملایم تا متوسط پیش بینی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه اندازی اولین شهرک دانش بنیان کشور در منطقه آزاد ماکو
  • استاندار:مشارکت مردم در فعال سازی منطقه آزاد سیستان
  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • افزایش سرعت وزش باد در منطقه سیستان
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده حنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • ورود بیش از ۱۴۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی به چابهار
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد
  • محکومیت ۴۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان