Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@23:26:48 GMT

بهره برداری از ۱۱ کیلومتر جاده ازنا-شازند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۶۸۴۲

بهره برداری از ۱۱ کیلومتر جاده ازنا-شازند

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «رضا خالقی» افزود: محور ازنا- شازند به طول ۷۰ کیلومتر در دو استان مرکزی و لرستان قرار دارد.

وی ادامه داد: ۳۵ کیلومتر از این محور در لرستان واقع شده و  تمام قطعات این پروژه به پیمان رفته است.

خالقی اظهار کرد: این ۳۵ کیلومتر در ۵ قطعه تعریف شده که قطعات دوم و سوم این پروژه ۱۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ کیلومتر افتتاح شد.

وی تصریح کرد: قطعه چهارم و پنجم این چهارخطه با ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

خالقی بیان کرد: مابقی قطعات این محور نیز با تامین اعتبار تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: برنامه‌ریزی شده قطعه یک پروژه که هم‌اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تا آبانماه امسال به شرط تامین اعتبار به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک رود.

خالقی بیان کرد: در حال حاضر ۷ کیلومتر ابتدای محور تا تقاطع پیر عباد بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کارهای باقیمانده شامل تکمیل زیرگذر باغموری،  تکمیل زیرگذر پیرعباد و حدود ۲ کیلومتر آسفالت لایه دوم و یک کیلومتر آسفالت دو لایه هستند.

وی افزود: در محدوده‌ی پیرعباد تا مؤمن آباد به طول ۱۱ کیلومتر عملیات چهار خطه کردن به اتمام رسیده و در ۲۹ اردیبهشت‌ماه امسال این قطعه ۱۱ کیلومتری به اداره کل راهداری استان برای خط‌کشی و نصب علائم راهنمایی تحویل و زیر ترافیک عبوری قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: با تکمیل ۷ کیلومتر ابتدایی یعنی از کیلومتر صفر در پل یاس تا زیرگذر پیر عباد که در سال ۹۹ انجام خواهد شد درمجموع ۱۸ کیلومتر از این محور پرحادثه به‌صورت چهار خطه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

خالقی عنوان کرد: ۱۷ کیلومتر باقی‌مانده در دو قطعه به دو شرکت پیمانکاری واگذار شده که با پیشرفت فیزیکی تقریبی ۴۰ درصد در دست ساخت است.

وی یادآور شد: اتمام این پروژه  تأثیر بسزایی در کاهش سوانح رانندگی خواهد داشت.

46

کد خبر 1392673

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان پیشرفت فیزیکی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند