Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@00:01:04 GMT

سرپرست دادگاه عمومی بخش نیر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۶۸۷۳

سرپرست دادگاه عمومی بخش نیر معرفی شد

در مراسمی با حضور رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد، مهدی غلامی زاده، به عنوان سرپرست دادگاه عمومی بخش نیر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش نیر صبح امروز با حضور مجید فرهمندزاده، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد و جمعی از مسئولان شهرستان تفت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهمندزاده در این مراسم گفت: برنامه های پیشگیرانه در اولویت دستگاه قضا است که ما نیز سعی داریم در شهرستان ها نیز این امر را دنبال کنیم و اگرچه امروز برنامه هایی نیز اجرا می شود اما کافی نیست و بایستی برنامه ریزی بیشتری انجام شود.

وی بیان کرد: جرایم سرقت، ضرب و جرح عمدی، تصرف عدوانی، مزاحمت، توهین، فحاشی و خلع ید و دعاوی حقوقی مانند مطالبه وجه، دعاوی خانواده از جمله موضوعات دارای فراوانی پرونده در دستگاه قضایی هستند که باید برنامه های پیشگیرانه برای آنها داشته باشیم.

وی بیان کرد: شورای حل اختلاف صلحی از مراجعی است که باید توقیت شود زیرا حل و فصل دعاوی با کدخدا منشی و توافق و تراضی طرفین از طریق شورای حل اختلاف، بسیار بهتر و اثر گذارتر از فصل خصومت با حکم در دادگاه است.

فرهمندزاده ادامه داد: از جمله مسائلی که در سند تحول قوه قضاییه و همچنین حکم ابلاغ آیت ا... رئیسی، توسط رهبر معظم انقلاب به آن تأکید گردید، مباحث مبارزه با فساد و برخورد با دانه درشت ها بود که در استان نیز بازپس گیری هزاران هکتار اراضی دولتی در پرونده های مختلف نمونه ای از این تلاش هاست.

فرهمندزاده به بحث جلوگیری از تعطیلی واحد های تولیدی اشاره کرد و گفت: با توجه به نامگذاری سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهش تولید در سال جاری، همه ارکان اجرایی و قضایی باید در جهت تحقق این اصل مهم بسیج شوند و در این مسیر از هیچ تلاشی رویگردان نباشند.

در پایان این مراسم نیز مهدی غلامی زاده، به عنوان سرپرست دادگاه عمومی بخش نیر معرفی شد و از زحمات محمدتقی کریمی قدردانی شد.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد تکریم و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا روز دوشنبه در جریان محاکمه برای پرونده حق‌السکوت به بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی در دادگاه نیویورک حاضر شد.

طبق آنچه پایگاه خبری هیل گزارش کرده است، ترامپ در حین دادگاه بارهاچشمانش را بست و ظاهرا چرت می‌زد. او هم‌چنین برای مدت طولانی بی‌حرکت به صندلی‌اش تکیه می‌داد و درحالیکه دست‌هایش را روی هم قرار می‌داد، به خواب فرو می‌رفت. البته نظرات متفاوتی در این خصوص وجود دارد و همه رسانه‌ها باور مشابهی ندارند.

«مگی هابرمن» خبرنگار سیاسی ارشد روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که ترامپ ظاهرا خواب است و سپس به تلویزیون سی‌ان‌ان گفت: «به نظر می‌رسید که او خواب بوده است و به طور معمول سرش به پایین می‌افتاد.»

او با تحلیل حرکات ترامپ استدلال کرد: دونالد ترامپ به یادداشتی که وکیلش برای او فرستاده بود توجه نکرد و فک او مدام رو به سمت پایین می‌افتاد و دهانش سست می‌شد.

عکاسان فقط در لحظه شروع دادگاه اجازه ورود و عکس‌برداری را داشتند و لحظاتی را که این خبرنگار توصیف می‌کند، ثبت نشده‌اند.

«کیت بدینگفیلد» مدیر سابق ارتباطات رئیس‌جمهور بایدن، در پاسخ به این گزارش نوشت: «دون (دونالد) خواب‌آلود!»

«دن فایفر» مشاور ارشد باراک اوباما، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا گزارش اولیه هابرمن را به اشتراک گذاشت و افزود: «اگر ترامپ برای بیدار ماندن در دادگاه کیفری خودش آنقدر پیر و ضعیف باشد، فکر می‌کنید در اتاق وضعیت چه اتفاقی رخ می‌دهد؟»

«جیم مسینا» مدیر کارزار انتخاباتی ۲۰۱۲ اوباما ضمن اشتراک‌گذاری مصاحبه هابرمن با سی‌ان‌ان گفت: «ظاهرا ترامپ خوابیده است.»

«کرس جکسون» استراتژیست دموکرات عکسی را از ترامپ منتشر کرد و گفت: «چه ناراحت‌کننده!»

برخی هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشتند که «اگر جو بایدن در لحظه مشابهی می‌خوابید، داستان بزرگی می‌شد.»

دونالد ترامپ دیروز پس از ورود به دادگاه کیفری جهت رویارویی با چندین اتهام عنوان کرد که «این حمله‌ای به یک رقیب سیاسی است».

ترامپ به اتهام ۳۴ جرم جعل اسناد تجاری برای پنهان کردن ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت پرداخت شده به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی، در حال محاکمه بوده است.

این پرونده یکی از چهار اتهام کیفری در طول دوره ریاست‌جمهوری او بوده و ممکن است تنها پرونده‌ای باشد که قبل از روز انتخابات در ماه نوامبر به دادگاه ارجاع شود. هم‌چنین اگر ترامپ در این پرونده مجرم شناخته شود ممکن است تا چهار سال به زندان محکوم شود.

پیش از سوژه خواب دونالد ترامپ در دادگاه، جو بایدن بسیار به این کار معروف بوده و بارها گاف‌ها و لحظاتی از او منتشر شده که این رئیس‌جمهور را به فردی که هوشیار نیست، شبیه کرده است.

جو بایدن، پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا پیشتر اذعان کرد که متوجه سن بالای خود است اما قصد شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ را دارد زیرا «دونالد ترامپ می‌خواهد دموکراسی آمریکا را نابود کند» البته باید اشاره کرد که ترامپ تنها ۴ سال از بایدن کوچکتر است.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید جامعه هتل، متل و هتل‌آپارتمان داران استان گلستان معرفی شد
  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳
  • از الزام به "مرده‌شویی" تا "ساخت آهنگ"/ مجازات تکمیلی و جایگزین حبس هم باید باضابطه باشد
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد