Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار سعید محمد با تأکید بر تسریع در تکمیل طرح راه‌آهن چابهار - زاهدان گفت: این پروژه ماهانه به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با توجه به رقم بالای آن نیازمند تخصیص مناسب هزینه‌ها از سوی دولت هستیم.

وی افزود: این پروژه یکی از طرح‌های مهم کشور است که کریدور شمال به جنوب و بخشی از طرح یک کمربند یک جاده را به هم متصل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اظهار داشت: با توجه به اعتبار بالای مورد نیاز برای اجرای این طرح، تخصیص مناسب هزینه باعث سرعت بیشتر این پروژه خواهد شد که توافق‌های خوبی در این مورد انجام شده است.

وی با برشمردن برنامه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این قرارگاه نقش مهمی در بخش زیرساخت‌های استان که از جمله می‌توان به احداث فاز نخست بندر شهید بهشتی چابهار اشاره کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اعلام اینکه در حال ساخت سیلوی غلات و آزادراه چابهار-کنارک هستیم، افزود: در حوزه فرودگاه چابهار کارها آغاز شده و مقدمات و اخذ مجوزهای لازم در حال پیگیری است.

سردار محمد یادآور شد: ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار نیز با همکاری وزرات بهداشت آغاز شده که نیازمند همکاری بیشتر از سوی این وزراتخانه برای واگذاری املاک است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جاده دولت راه آهن چابهار کریدور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای مثبت پارلمان تاجیکستان به خرید پهپاد از ترکیه

پارلمان تاجیکستان توافق نظامی با ترکیه برای خرید تجهیزات نظامی از جمله پهپاد و آموزش نیروهای نظامی تاجیک توسط ترکیه را تصویب کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مجلس سنای تاجیکستان توافق نظامی این کشور با ترکیه برای خرید تجهیزات نظامی را تصویب کرد.

بر اساس این توافق، مبلغ 50 میلیون لیره از سوی ترکیه به تاجیکستان به صورت اعتبار خرید نظامی در نظر گرفته شده که بر مبنای آن، تاجیکستان می تواند پهپاد و سایر تجهیزات نظامی مدرن را از شرکتهای ترکیه ای خریداری کند.

وزارت دفاع تاجیکستان این توافق را برای مبارزه با تهدیدات تروریستی و گروههای افراطی مهم ارزیابی کرده است.

این اعتبار ظرف مدت 5 سال باید استفاده شود و اگر تجهیزات خریداری شده بیش از مبلغ 50 میلیون لیره باشد، دولت تاجیکستان باید هزینه را پرداخت کند.

2 میلیون لیره از این مبلغ صرف آموزش نیروهای نظامی تاجیکستان در آموزشگاههای نظامی ترکیه خواهد شد. کارشناسان نظامی ترکیه بر نحوه خرید تجهیزات نظامی و هزینه این اعتبار نظارت خواهند داشت.

این توافق در سال گذشته بین وزرای دفاع دو کشور به امضا رسیده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی تاجیکستان برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • رای مثبت پارلمان تاجیکستان به خرید پهپاد از ترکیه
  • سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان بهلول گناباد