Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر عنوان کرد: در زمینه امکانات امدادی در زمان بحران محدودیت هایی داریم و لازم است همه امکانات موجود در استان برای استفاده در زمان بروز بحران های مختلف با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران دسته بندی شده تا به موقع مورد استفاده قرار گیرد.

عبدالکریم گراوند در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان بوشهر از تغییر ساعت کاری ادارات استان بوشهر از 17 خرداد خبر داد و گفت: طبق مصوبه سال گذشته هیات وزیران برای استانهای گرمسیر، به منظور صرفه جویی در مصرف برق، ساعت کاری ادارات استان بوشهر از 17 خرداد ماه از ساعت 6:30 تا 13:30 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تغییر ساعت اداری برای صرفه‌جویی در مصرف برق بر اساس مصوبه هیات وزیران است، همه مدیران موظفند بعد از پایان ساعت کاری خود نسبت به خاموش کردن سیستم های برق اقدام کنند در غیر اینصورت برق اداراتی که بعد از ساعت اداری خاموش نباشد قطع خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان بوشهر افزود: فرمانداران استان مسئول نظارت بر حسن اجرای این مصوبه هستند و در این زمینه نهایت دقت و جدیت را به کار بگیرند.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع دو فقره آتش سوزی در کوهستانهای دشتستان و تنگستان از عوامل امدادی و عملیاتی که با تلاش شبانه روزی موفق به اطفا حریق شدند قدردانی کرد و افزود:  در شرایط بحرانی، امکانات دستگاه های اجرایی باید در اختیار ستاد بحران برای حل مشکلات قرار گیرد.

گراوند با بیان اینکه در زمینه امکانات امدادی در زمان بحران محدودیت هایی داریم، اضافه کرد: لازم است همه امکانات موجود در استان برای استفاده در زمان بروز بحران های مختلف با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران دسته بندی شده تا به موقع مورد استفاده قرار گیرد.

وی خواستار تدوین برنامه جامع آموزشی برای حفاظت از منابع طبیعی موجود در استان توسط ادارات کل منابع طبیعی و محیط زیست شد و افزود: باید از ظرفیت تمام رسانه های مجازی و مکتوب و صدا و سیما برای فرهنگ سازی جهت استفاده صحیح از سرمایه های ملی استفاده شود.

استاندار بوشهر افزود: اداره کل منابع طبیعی اقدامات لازم برای بررسی علل و عوامل وقوع حریق های اخیر انجام داده و مقصران را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کند.

گراوند با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب و انرژی در استان اظهار کرد: ادارات استان نقش مهمی درکاهش مصرف آب دارند و استفاده از دستگاه های کاهنده مصرف آب را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد صادقی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز ارتش به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور اجرای هر چه با شکوه تر مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محدوده بلوار ساحلی و مسیرها منتهی به محل برگزاری مراسم با همکاری کلیه عوامل پلیس راهور و انتظامی به اجرا در می‌آید.

وی در خصوص محدودیت‌ها بیان کرد: از ساعت ۶ صبح ۲۹ فروردین بیان کرد: ورود هر گونه وسیله نقلیه شخصی و عمومی به بلوار ساحلی محدوده میدان هوایی الی دوربرگردان نفت کش ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر تاکید کرد: شهروندان در خصوص تعیین مسیر حرکت پیش بینی‌های لازم را انجام داده و از معطلی در ترافیک اجتناب کنند.

وی افزود: پارک کردن وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ روز ۲۸ فروردین در بلوار ساحلی و در محدوده رژه نیروهای مسلح ممنوع است و در صورت پارک یا توقف، مأموران پلیس راهور با جرثقیل اقدام به انتقال خودرو به پارکینگ خواهند کرد.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: ورود و عبور هر گونه وسیله نقلیه شخصی و غیر مجاز به ستون‌های رژه ادوات و خودروهای نظامی در هنگام تردد در معابر برای حرکت به سمت محل برگزار مراسم و برگشت به یگان‌های نظامی ممنوع است.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی مانند همیشه با صبر و حوصله نهایت همکاری و احتیاط در رانندگی داشته باشند و مسیرهای حرکت خودروها و ادوات نظامی فاصله طولی و عرضی مناسب و ایمن را رعایت کنند.

کد خبر 6079837

دیگر خبرها

  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند
  • ۱۷۰ تیم امدادی در اصفهان در حالت آماده باش هستند
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر
  • نسخه جدید خودروی محبوب مولتی‌میلیاردر‌های ایرانی + عکس
  • بسیج امکانات وآمادگی کامل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • ضرورت فراهم‌سازی‌ امکانات مورد نیاز فعالان عرصه هوش مصنوعی در فارس