Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار ارز در سومین روز کاری هفته، شاهد عقب نشینی شاخص ارزی در کانال هفده هزار تومانی است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه هفتم خردادماه ۹۹) بازار ارز، شاهد کاهش قیمت دلار و یورو در صرافی‌های بانکی سطح کشور هستیم. روندی که به نظر می‌رسد با توجه به کاهش نرخ در بازار آزاد رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مهم‌ترین سیگنال‌های کاهشی در بازار روز‌های اخیر، خبر‌های مثبت از بازگشایی صادرات با کشور‌های همسایه نظیر ترکیه، عرق و اقغانستان است تا با رونق دوباره صادرات در اقتصاد کرونازده، شاهد افزایش ارزآوری از ناحیه صادرات غیرنفتی در چرخه اقتصاد باشیم.

حال بر اساس جدیدترین قیمت‌ها از بازار ارز، هم اکنون در صرافی‌های بانکی و مجاط سطح کشور، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ ۱۷۰۵۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و با افت ۱۵۰ تومانی نسبت به روز قبل، به نرخ ۱۷۱۵۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود. همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به قیمت ۱۸۵۵۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل، به قیمت ۱۸۶۵۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود که نسبت به روز سه شنبه، ۱۵۰ تومان ارزان‌تر شده است.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی   بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۹ ارز نسبت به روز گذشته افزایش و قیمت ۶ واحد پولی کاهش یافت؛ همچنین نرخ دلار و ۱۱ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «چهارشنبه هفتم خرداد ۹۹» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین  هر پوند انگلیس با افزایش ۴۵۰ ریالی به قیمت ۵۱ هزار و ۷۱۹ ریال و هر یورو نیز با رشد ۱۸۸ ریالی به قیمت ۴۶ هزار و ۱۷ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۴۵۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۵۵ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۲۳۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۷۰ ریال، روپیه هند ۵۵۶ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۶ هزار و ۵۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۶۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۸۰ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۸ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار و ۴۴۹ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۵ هزار و ۹۸۴ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۴۱۳ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۲۲۸ ریال، روبل روسیه ۵۹۴ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۳۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۷ هزار و ۸۸۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۲۹ هزار و ۶۱۳ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۰۶ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۶۱ ریال، کیات میانمار ۳۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۵۷۷ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۷۹ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۶۵۴ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۸۶۹ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار و ۷۰۷ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۶۳۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۲۳ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۱۸۵ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۱۳۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۵۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۴۸۸ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۹۵۸ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۹۴ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ونزوئلا فطریه غیزانیه نفت ونزوئلا مجلس یازدهم دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی قیمت دلار قیمت یورو نرخ دلار ونزوئلا فطریه غیزانیه نفت ونزوئلا مجلس یازدهم دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی نسبت به روز ۱۱ هزار ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت افغانی به ریال امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

امروز قیمت افغانی افغانستان در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت افغانی افغانستان که دیروز با کاهش قیمت ۱۱ تومانی به ۹۳۷ رسیده بود، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ با کاهش ۲۵ تومانی (۲.۷۴ درصد) به ۹۱۲ رسید.

بالاترین قیمت افغانی افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته ۹۲۲ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۹۱۲ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی افغانی افغانستان نسبت به هفته گذشته ۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد افغانی افغانستان در شش ماه گذشته حدود ۳۳.۱۴ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۷,۲۱۳ افغانی افغانستان.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۱,۰۹۶ افغانی افغانستان.

منبع: رکنا

tags # قیمت افغانی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به ریال امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات