Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، کرامت ویس‌کرمی در این بازدید که روز دوشنبه (پنجم خردادماه) انجام شد، گفت: یکی از اهداف راهبردی شرکت در شرایط کنونی افزایش مقدار صادرات سوخت به کشورهای همسایه است.

وی افزود: منطقه ارومیه به دلیل هم‌مرز بودن با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان موقعیت راهبردی ویژه‌ای دارد و می‌تواند به اقتصاد کشور و استان در درآمدزایی کمک شایانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با ابراز رضایت از عملکرد و اقدام‌های انجام‌شده در منطقه، اجرایی شدن این پروژه را حاصل تلاش مدیر و مجموعه کارکنان منطقه دانست و اقدام‌های مثبت و مؤثر را حاصل همدلی و کار گروهی عنوان کرد.

ویس‌کرمی همچنین از کار جهادی و شبانه‌روزی کارکنان منطقه به‌ویژه کارکنان خدمات مهندسی، ایمنی، بهداشت و محیط زیست که در شرایط بحرانی کرونا از ابتدای تعطیلات نوروز تا بهره‌برداری از فاز اول انبار نفت جدید ارومیه تلاش‌های زیادی انجام دادند، تقدیر و تشکر کرد.

احمد مجرد، مدیر منطقه ارومیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از عملکرد منطقه، اظهار کرد: دریافت، انبارش و توزیع فرآورده‌های نفتی به مصرف‌کننده در حداقل زمان استاندارد و با اندازه گیری به‌وسیله میتر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این منطقه در ماشینی کردن فرآیندها و ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان پیشتاز است، به الکترونیکی شدن توزیع کالابرگ نفت سفید اشاره کرد و گفت: این طرح به‌صورت پایلوت توسط تیم نرم‌افزاری منطقه انجام شده و با تکمیل آن به نام سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی در سطح کشور در حال اجرا است.

مجرد ضمن قدردانی از توجه ویژه مدیرعامل و هیئت همراه در تکمیل فاز نهایی انبار نفت جدید ارومیه، از آمادگی کامل منطقه در این زمینه خبر داد و تصریح کرد: مدیریت مهندسی طرح‌ها و اچ‌اس‌ایی ستاد، نقش مهمی در برنامه‌ریزی و اجرای کامل تعهدات پیمانکار جدید انبار نفت دارند.

در این بازدیدها سرپرست مدیریت تأمین و توزیع، سرپرست اداره بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل، معاون نظارت بر اجرای مدیریت مهندسی و طرح‌ها و همچنین ناظر پروژه انبار نفت جدید ارومیه، مدیرعامل شرکت ملی پخش را همراهی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هنگام بازدید از این دو انبار با رانندگان نفتکش ها و کارکنان منطقه نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد کشور ایران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فرآورده های نفتی نفت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی انبار نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در مرز ماهیرود طی سال گذشته به حدود ۷ هزار میلیارد ریال رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدرضا عابدانی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در 12 ماه سال گذشته در ماهیرود انجام شده که قریب به 7 هزار میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شده است.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدامات مفید در این مرز، بیش از 25 میلیون لیتر فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافته است گفت: این میزان ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌ مرزی، سهم به سزایی در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت داشته است.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی تصریح کرد: از محل فروش یاد شده بیش از 180 میلیارد ریال به عنوان حق العمل سازمان همیاری‌های شهرداری استان پرداخت شده که در جهت تقویت بنیه مالی شهرداری‌ها و سایر مصارف مالی در سطح استان هزینه خواهد شد.

عابدانی گفت: با آغاز محاسبه میزان سوخت خروجی بر اساس باک پر در مرز ماهیرود، علاوه بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل شده و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی غرامت به حساب خزانه واریز می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد