Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@19:20:14 GMT

تاریخ عقدنامه ملاک دریافت وام ازدواج

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۰۷۱

تاریخ عقدنامه ملاک دریافت وام ازدواج

صندوق بازنشستگی اعلام کرد: تاریخ عقدنامه ازدواج فرزندان برای دریافت وام ازدواج از اول فروردین ۹۸ محاسبه می‌شود.

به گزارش ایلنا، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: تاریخ عقدنامه ازدواج فرزندان برای دریافت وام ازدواج از اول فروردین ۹۸ محاسبه می‌شود.

با توجه به درخواست‌های مکرر برای لحاظ کردن تاریخ عقد فرزندان بازنشستگان از ابتدای سال ۱۳۹۸ و دستور و تاکید مدیرعامل صندوق مبنی بر اجرایی شدن این درخواست، تاریخ عقدنامه فرزندان بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر برای دریافت تسهیلات ازدواج، از اول خرداد ۹۸ به اول فروردین ۹۸ تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صندوق بازنشستگی کشوری افزوده است: فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر که برای اولین بار ازدواج می‌کنند و تاریخ عقدنامه ایشان در بازه زمانی اول فروردین ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ قرار دارد، می‌توانند برای دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی، نسبت به ثبت نام و ارسال اینترنتی مدارک خود اقدام کنند.

همچنین متقاضیانی که پیش از این و درسال گذشته اقدام به ثبت نام کرده و موفق به دریافت تسهیلات نشده اند، در صورت قرارگرفتن در بازه زمانی اعلام شده (اول فروردین ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹) می‌توانند مجددا اقدام به ثبت نام و مدارک خود را ارسال کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/00341o

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی وام ازدواج اول فروردین ۹۸ تاریخ عقدنامه برای دریافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با اشاره به انتشار دفترچه دومین آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان۷۰ درصد گفت: ثبت‌نام برای شرکت در دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر از ۱۷ اسفندماه آغاز شد و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir با استفاده از راهنمایی‌های همکاران مطلع استانی مطابق با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای این آزمون ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

افراد مجاز به شرکت در این آزمون به استناد بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه صرفاً فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر هستند. 

 

 

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • بیش از ۷۰ درصد متقاضیان وام‌های ازدواج و فرزندآوری تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند
  • سلسله اقدامات راهگشا برای حل مسائل صندوق‌های بازنشستگی
  • نحوه دریافت تسهیلات غول‌های فناور/ ۳ فناوری اولویت‌دار مورد حمایت صندوق نوآوری کدامند؟
  • مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
  • ۱۴۹ هزار نفر چشم انتظار دریافت وام ازدواج/ نمایش پیام پایان اعتبار وام ازدواج در برخی استان‌ها