Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: مجلس دهم طرح تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را انجام داد و یک گزارش کامل در این زمینه تهیه کرده و در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته است. تاریخ انتشار: 12:35 - 07 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۱۵۰

خبرگزاری میزان - حسن زمانی، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «آفساید» صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*باید از وزیر ورزش سؤال کرد که هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یک هیئت مدیره واقعی است یا کودکستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هر کدام ده‌ها میلیون هوادار دارند و وزارت ورزش باید در تصمیماتی که برای این دو باشگاه می‌گیرد دقت کند.

*نباید تصمیماتی گرفته شود که در آینده دور و نزدیک مشکل ساز باشد.

*همه کسانی که برای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس حکم می‌گیرند از ابتدای حضورشان تا پایان باید تصمیمات‌شان مورد بررسی قرار گیرد، اما این بررسی امروز دیده نمی‌شود یا در حداقل خود، قرار دارد.

*به نظر می‌رسد برای انتخاب مدیران و اعضای هیئت مدیره در این دو باشگاه ضابطه خاصی وجود ندارد و معیار‌های انتخاب برای این دو باشگاه اصلاً مشخص نیست.

*اقدامات مدیران پیشین دو باشگاه در حدی نبود که مستحق اعدام باشند، اما قطعاً آن‌ها مستحق مجازات‌هایی هستند که در صورت ورود قوه قضاییه می‌توان برایشان در نظر گرفت.

*مجلس دهم طرح تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را انجام داد و یک گزارش کامل در این زمینه تهیه کرده و در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته است.

*قوه قضاییه بهترین مرجع برای تصمیم‌گیری در این زمینه است و هر تصمیمی که در این نهاد گرفته شود قابل اجرا و احترام است.

بیشتر بخوانید: پشت پرده کنار گذاشتن زمانی از استقلال چه چیزی بود؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال حسن زمانی استقلال پرسپولیس قوه قضاییه استقلال و پرسپولیس باشگاه استقلال هیئت مدیره قوه قضاییه دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیئت مدیره این باشگاه به توافق رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیئت مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیئت مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد