Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:07:22 GMT

بازدید از ۱۸۷ واحد صنفی در کرج

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۱۲۷

بازدید از ۱۸۷ واحد صنفی در کرج

سرهنگ "نورمحمد فتحی زاده" با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با اصناف متخلف، ماموران اداره اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان به همراه عوامل اداره تعزیرات حکومتی، از ۱۸۷ واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس طی روز گذشته بازدید کردند.
وی گفت: در این بازدید‌ها تعداد ۲ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن مجوز و پروانه کسب و عدم رعایت مقررات و قوانین صنفی، پلمپ و برای ۱۸ واحد صنفی نیز اخطاریه پلمپ صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی افزود: واحد‌های صنفی چای خانه‌ها و باغ تالار‌ها نیز در این مدت به صورت ویژه مورد بازدید ماموران اداره اماکن قرار گرفت و با واحد‌های صنفی متخلف برخورد قانونی شد.
سرهنگ فتحی زاده، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس با تاکید بر این که این گونه طرح‌ها و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف استمرار داشته، از عموم مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز توسط افراد متخلف موارد را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع تا اقدامات قانونی با متخلفان صورت پذیرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخلف صنفی پلمب واحد صنفی واحدهای صنفی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز در محدوده شرق شهر مشهد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز اقدام می‌کند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی 6 هزار عدد انواع قرص و 21 هزار و 500 سی‌سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و فرد متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت