Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورایاری محله مشیریه گفت: بیش از 1000 خانوار به دلیل دسترسی های نامناسب پروژه بزرگراهی نجفی رستگار با مشکلاتی مواجه شده اند.

سید محمد صالحی، دبیر شورایاری محله مشیریه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس درباره مشکلاتی که پروژه بزرگراه رستگار که بخشی از آن در محله مشیریه در منطقه 15 تهران واقع شده است،  اظهار داشت: 12 سال از تکمیل این پروژه می گذرد که مشکلات زیادی را هم برای اهالی محله مشیریه ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بزرگراه شهید رستگار یکی از اقدامات عمرانی خوبی است که طراحی آن در مدیریت شهری قبلی انجام شد و تکمیل آن باعث کاهش حجم ترافیک در جنوب استان تهران می شود.

سید صالحی گفت: متاسفانه در فرآیند تکمیل این بزرگراه عدم در نظر گرفتن دسترسی ها باعث شده است که اهالی محله با مشکلاتی مواجه شوند و ترددهای روزانه خود را با زحمت انجام دهند.

دبیرشورایاری محله مشیریه بیان داشت: بیش از هزار خانوار به دلیل عدم دسترسی های مناسب با مشکلاتی مواجه شده اند که انتظار می رود مدیریت شهری فعلی در اصلاح دسترسی های محلی این بزرگراه اقداماتی را انجام دهند.

وی گفت: با ایجاد دسترسی همچون زیرگذر و یا روگذر می توان مشکل عمده اهالی محل را در این پروژه بر طرف کرد.

وی به دیگر مشکلات اهالی این محله اشاره کردو گفت: متاسفانه وجود کارخانه سیمان و معدن شن و ماسه در محله مشیریه، شرایط زیست محیطی محله را تهدید می کند و اهالی این محله هر روز شاهد گرد و خاک در قسمت جنوب محله مشیریه هستند.

سید صالحی یاد آور شد: خوشبختانه محله مشیریه دارای فضاهای سبز مناسبی است ولی متاسفانه این فضاها به دلیل عدم مراقبت و حفاظت مناسب تبدیل به فضاهای بی دفاع شهری شده است و تردد معتادها، ورود موتورسیکلت و سگ گردانی موجب صلب آرامش اهالی این محله در فضای سبز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پروژه بزرگراهی شهید نجفی رستگار به طول ۶ کیلومتر از بزرگراه آزادگان شروع و پس از عبور از بزرگراه امام رضا (ع) به بزرگراه شهید شوشتری وصل می‌شود. عملیات عمرانی این بزرگراه که از سال ۸۸ آغاز شده، در تقاطع با بزرگراه آزادگان ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات ساخت زیرگذر، رمپ و لوپ‌ها و اتصال آن به بزرگراه آزادگان تکمیل شده که در مجموع عملیات عمرانی پروژه از بزرگراه آزادگان تا مشیریه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. پیشرفت فیزیکی پروژه در مسیر شهرک مشیریه حدفاصل خیابان سازمان آب تا بزرگراه امام رضا (ع) نیز ۸۰ درصد است که باقیمانده کار با تأمین نقدینگی و رفع معارضین اجرا می‌شود؛ همچنین پیشرفت فیزیکی در تقاطع بزرگراه امام رضا (ع) شامل پل‌های رشته‌ای و زیرگذر و رمپ و لوپ‌های اتصال آن به بزرگراه امام رضا (ع) ۸۸ درصد است که با تملک سه گاراژ باقی مانده عملیات در این نقطه نیز به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید صالحی امام رضا تهران بزرگراه امام رضا بزرگراه آزادگان پیشرفت فیزیکی محله مشیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خانه در کدام محله‌های تهران ارزان‌تر است؟

به گزارش خبرآنلاین، این روزها دانشجویان زیادی برای اجاره مسکن در تهران اقدام می‌کنند و اولویت آنها انتخاب خانه در محله‌هایی از تهران است که دسترسی مناسبی به حمل‌ونقل عمومی دارند. علاوه‌بر این، مسئله قیمت اجاره و مبلغ ودیعه نیز باعث شده تا دانشجویان بیشتر به سمت مناطق مرکزی، جنوبی و شرقی تهران برای اجاره خانه بروند. بنابراین در ادامه این مطلب به بررسی هزینه اجاره مسکن در مناطقی از تهران که به نسبت جاهای دیگر ارزان‌تر است، خواهیم پرداخت.

اقتصادآنلاین در خبری نوشت:یک واحد ۳۸ متری نوساز در میدان نامجو با ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهانه ۶ میلیون تومان قابل اجاره است.

واحد دیگری در نظام‌آباد با زیربنای ۶۳ متر دارای دو اتاق خواب و سنی حدود ۱۰ سال با ۲۵۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود. در همین محله می‌توانید یک واحد آپارتمان ۵۳ متری ۲۱ ساله را با ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه اجاره کنید. کرایه این خانه ماهیانه ۶ میلیون تومان است.

برای اجاره آپارتمان ۵۰ متری در استاد معین با یک اتاق و سنی حدود ۵ سال، به ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه نیاز دارید و باید ماهیانه ۷ میلیون تومان کرایه دهید. این واحد را با ۲۵۰ میلیون تومان ودیعه و ۹ میلیون تومان کرایه نیز می‌توانید اجاره کنید.

اگر قصد دارید تا در شرق تهران ساکن باشید، می‌توانید با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی یک واحد آپارتمان با زیربنای ۵۵ متر و سنی حدود ۱۵ سال را اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد ۶ میلیون تومان است. همچنین، یک آپارتمان ۷۰متری در تهران‌نو که ۲۱ سال سن دارد و دارای یک اتاق خواب است را با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه می‌توانید اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد نیز ۸ میلیون تومان است.

اجاره واحد دیگری با ۴۵ متر زیربنا در حالی که ۱۸ سال از ساخت آن می‌گذرد با ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه و ۶ میلیون تومان کرایه ماهیانه امکان‌پذیر است.

قیمت اجاره‌خانه‌های دیگر با جزییات دقیق را در جدول زیر بخوانید؛

قیمت اجاره آپارتمان در محله تجریش تهران (فروردین ۱۴۰۳)

محله متراژ مشخصات مبلغ ودیعه (تومان) مبلغ اجاره (تومان)
تهرانپارس شرقی ۶۰ متر سال ساخت ۱۳۹۰ - ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰
شمشیری ۵۵ متر سال ساخت ۱۳۹۵ - ۱ خوابه ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰
استاد معین ۵۰ متر سال ساخت ۱۳۹۸ - ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک کاروان ۴۵ متر سال ساخت ۱۳۸۰ - ۱ خوابه ۲۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰
تهران‌نو ۷۰ متر سال ساخت ۱۳۸۲ - ۱ خوابه ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸٬۰۰۰٬۰۰۰
باغ خزانه ۶۳ متر سال ساخت ۱۳۹۲ - ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰
امیریه ۳۵ متر سال ساخت ۱۳۹۰ - ۱ خوابه ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰
سلسبیل ۶۵ متر سال ساخت ۱۳۷۶ - ۱ خوابه ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۵۰۰٬۰۰۰
امیر بهادر ۷۵ متر سال ساخت ۱۳۹۲ - ۲ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰
شمیران‌نو ۵۰ متر سال ساخت ۱۳۹۰ - ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و این قیمت‌ها از سایت‌های اینترنتی برداشته شده است.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895526

دیگر خبرها

  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • اجاره خانه در کدام محله‌های تهران ارزان‌تر است؟
  • به زمین زده شدن ­کلنگ ساخت ایستگاه آتش نشانی در تهران
  • طرح محله‌های قرآنی در ۸ محله بندرعباس برگزار شد
  • اجرای طرح و برنامه‌های محله دوستدار کودک
  • کلنگ‌زنی ایستگاه آتش‌نشانی محله نواب/ ساختمان‌های حاشیه اتوبان نواب هنوز پایان‌کار ندارند
  • منشا بخشی از مشکلات تولید خارج از وزارت صنعت است
  • بررسی مشکلات خانه معدن استان اردبیل
  • بهره برداری از فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» | نظری : مشکلات ۱۲ ساله این پروژه حل شد
  • حل مشکلات ۱۲ ساله تملکات ملکی پروژه «رود دره فرحزاد»