Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  گفت: با اشاره به مصوبات بیست و سومین نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، گفت: با توجه به آخرین تصمیمات گرفته شده مصوباتی در خصوص از سرگیری فعالیت‌های ورزشی اعلام شد که بر این اساس، هیچ محدودیتی در بازگشایی اماکن و سالن‌های ورزشی در کلیه رشته‌های ورزشی در مناطق سفید وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین فعالیت باشگاه‌های بدنسازی به صورت انفرادی و دیگر رشته‌های ورزشی انفرادی در مناطق زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی مرکز بهداشت هر شهرستان منعی ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: ثبت نام تمام باشگاه‌های ورزشی در سامانه وزارت بهداشت به نشانی www.salamat.gov.ir و تاییدیه از هیئت پزشکی ورزشی استان قبل از بازگشایی الزامی است و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نیز باید با هماهنگی مراکز بهداشت شهرستان مربوطه نسبت به بازگشایی اماکن ورزشی اقدام نمایند.

شریعتی تاکید کرد: فعالیت ورزشی در تمام اماکن ورزشی باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازگشایی اماکن ورزشی استان یزد وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از روستاهای درگیر سیلاب و نظارت بر بازگشایی محورهای مواصلاتی

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه بازدیدهای میدانی خود از مناطق درگیر سیلاب، به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی علاوه بر بازدید از مناطق سیل زده بر روند بازگشایی محورهای مواصلاتی نیز نظارت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار از روستاهای درگیر سیلاب و نظارت بر بازگشایی محورهای مواصلاتی
  • بازگشایی گود زورخانه پایگاه پدافند هوایی کیش
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر