Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «الکس فالکن» دروازه بان برزیلی در میانه های این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران به تیم گیتی پسند اصفهان پیوست و جانشین سپهر محمدی شد که با عقد قراردادی به تیم گازپروم روسیه رفته بود.

عملکرد فالکن در گیتی پسند رضایت گیتی پسندی ها را در پی داشت و حمید بی غم سرمربی این تیم بارها از عملکرد فنی و همچنین اخلاق حرفه ای فالکن تعریف و تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فالکو که حالا باید گیتی پسند را در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال ایران مقابل مس سونگون هم همراهی کند، دو پیشنهاد از لیگ ایتالیا دارد و احتمالا فصل آینده در این کشور بازی خواهد کرد.

حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره احتمال تمدید قرارداد فالکن گفت: فعلا هیچ چیز برای فصل آینده مشخص نیست ولی این دروازه بان از ایتالیا پیشنهاد دارد. باید ببینیم در آینده چه پیش می آید.

این در حالی است که طبق اعلام رسانه های اسپانیا، «والکس دوس سانتوس» دیگر بازیکن برزیلی گیتی پسند هم برای فصل بعد با تیم «پنیسکولا» اسپانیا به توافق رسیده است و بعد از پایان فینال لیگ برتر ایران، از گیتی پسند جدا می شود.

قرار است این دو بازیکن برزیلی روز یازدهم خرداد برای شرکت در تمرینات گیتی پسند جهت حضور در فینال لیگ برتر به ایران بازگردند.

کد خبر 4935293 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه گیتی پسند ایتالیا تیم فوتسال گیتی پسند برزیل تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس والیبال وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتسال سردار آزمون تیم ملی فوتسال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا گیتی پسند لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات فوتسال جام رمضان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ این دوره از مسابقات با رقابت ۳۹ تیم در دو رده نونهالان و بزرگسالان در سالن ورزشی کارگران سمنان برگزار شد که در پایان در رده بزرگسالان تیم رایان وین و در رده سنی نونهالان ، تیم استعداد برتر قهرمان شدند .
عنوان آقای گل رده نونهالان به امیر علی شربتی از تیم پارسیان و پرهام حافظی از تیم استعداد برتر رسید و محمد علی پور غفاریان از تیم رایان وین آقای گل رده بزرگسالان شد.
کاپ تیم اخلاق رده سنی بزرگسالان هم از آن تیم سمنان جوان شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ نساجی در خانه از سد تراکتور گذشت
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان سمنان
  • تاکتیک تیم ملی برمبنای شوت بود/ به لحاظ تیمی خوب نبودیم
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان