Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که برخی از رسانه‌ها خبر از بازداشت محمد عزیزی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی جهت اجرای حکم ۶۱ ماه حبس تعزیری خبر داده‌اند، همسر وی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از حضور عزیزی در یکی از مراکز درمانی خبر داد.

گفته می شود محمد عزیزی نماینده سابق مجلس که با حکم دادگاه به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیع نیازمندی‌های عمومی از طریق تسهیل در وقوع جرم در ایجاد انحصار به ۶۱ ماه حبس تعزیری محکوم شده، شب گذشته برای اجرای احکام بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:  ۳۸ سال حبس برای ۲ نماینده مجلس و مدیران سابق سایپا

در همین خصوص همسر محمد عزیزی با پاسخ دادن تلفن همراه شوهرش و در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحت و سقم بازداشت عزیزی برای اجرای احکام گفت: همسرم بازداشت نشده‌ است،  صبح حالش کمی بد بود و به بیمارستان رفت و اکنون وضعیت جسمانی مناسبی ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمد عزیزی نماینده مجلس احتکار خودرو مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت: می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت