Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه دو گفت: به منظور ترویج فرهنگ حمل و نقل پاک و استفاده از دوچرخه برای تردد شهروندان فضای پارک دوچرخه در ایستگاه های مترو منطقه ۲ تعبیه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه دو با اشاره به رویکردهای مدیریت منطقه در اجرای توسعه زیر ساخت شبکه های حمل و نقل عمومی و پاک گفت: بر همین اساس همزمان با اجرای خطوط مترو و اتوبوس، توسعه حمل و نقل پاک و دوچرخه را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه های منطقه در ایجاد زیرساخت های حمل و نقل عمومی پاک افزود: ایجاد فضاهای پارکینگ دوچرخه در شهر از جمله اقدامات زیرساختی جهت تسهیل در بهره مندی شهروندان از دوچرخه های اشتراکی است و این فرصت فراهم می شود تا با استفاده از طریق دوچرخه به ایستگاه های مترو برسند.

حیدری نیا با بیان اینکه در حال حاضر ایستگاه های مترو دانشگاه شریف، شادمهر و صنعت به این پارکینگ تجهیز شده است، افزود: با اجرای این طرح، ایستگاه های متروی فعال در منطقه ۲ با مسیرهای دوچرخه سواری ادغام خواهند شد.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲، پارکینگ های دوچرخه به طریقی طراحی شده اند که به راحتی قابل استفاده باشند.

حیدر نیا با اشاره به فعالیت ۲۷ ایستگاه دوچرخه اشتراکی در منطقه گفت: با توجه به استقبال شهروندان توسعه مسیرهای دوچرخه در برنامه های آتی منطقه پیش بینی شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ترویج فرهنگ حمل و نقل مترو ایستگاه های مترو پارکینگ دوچرخه ایستگاه های مترو حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۷۸ قرار دارد و هوا در وضع قابل قبول و سالم است. در ۲۴ ساعت گذشته هم شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۷۸ قرار داشت و هوا در وضع قابل قبول و سالم بود.

بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ۱۱ ایستگاه در وضع قابل قبول (زرد)، دو ایستگاه شهرداری‌های مناطق ۱۱ و ۱۵ در وضعت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و دو ایستگاه پارک سلامت منطقه ۱۷ و فرمانداری شهرری منطقه ۲۰ در وضع ناسالم برای همه (قرمز) قرار دارند.

همچنین در ۶ ایستگاه پیروزی در منطقه ۱۳، شهرداری منطقه ۲، دانشگاه شهید بهشتی در منطقه یک، دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴، ژئوفیزیک در منطقه ۶ و میدان امام خمینی در منطقه ۱۲ وضع پاک (سبز) ثبت شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ایستگاه پارک سلامت در منطقه ۱۷ با ثبت عدد شاخص ۱۵۷ و وضع ناسالم برای همه (قرمز)، آلوده‌ترین نقطه و ایستگاه شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۲۱ و قرار گرفتن در وضع پاک، بهترین شرایط را در شهر تهران دارند.

در تهران از ابتدای امسال تاکنون ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز قابل قبول ثبت شده است؛ این در حالی است که پایتخت‌نشینان در مقایسه با سال گذشته ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را گذرانده بودند.

بر اساس جدول رنگ‌بندی شرکت کنترل کیفیت هوا، ایستگاه‌های سبزرنگ شرایط "پاک"، زردرنگ شرایط "قابل قبول"، نارنجی‌رنگ شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس"، قرمزرنگ شرایط "ناسالم" و بنفش‌رنگ شرایط "بسیار ناسالم" را نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم