Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:10:59 GMT

چگونه دو واتساپ روی یک گوشی داشته باشیم؟

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۴۳۵

چگونه دو واتساپ روی یک گوشی داشته باشیم؟

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دنیای امروز تقریباً همه‌ تلفن‌های هوشمند اندرویدی از قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کنند و به این ترتیب کاربران امکان استفاده از دو خط مختلف روی یک تلفن همراه را دارند. علاوه بر این بسیاری از افرادی که دارای دو خط تلفن هستند ترجیح می‌دهند در پیام‌رسان‌ها نیز از دو حساب مختلف استفاده کنند که هر کدام با یکی از شماره‌های آن‌ها تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر بیشتر پیام‌رسان‌ها امکان استفاده از دو شماره مختلف را به کاربران می‌دهند اما برخی دیگر از پیام‌رسان‌ها فعلاً امکان استفاده از چند حساب کاربری را به افراد نداده‌اند، یکی از این پیام‌رسان‌ها نرم‌افزار واتساپ است.

کاربران در نرم‌افزار واتساپ به طور رسمی نمی‌توانند از دو حساب مختلف استفاده کنند اما شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند مدتی است که امکان استفاده از قابلیت Dual Mode را به کاربران داده‌اند؛ از میان شرکت‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند می‌توان Xiaomi، Samsung،Oppo، Huawei و Honor را مثال زد. بر اساس قابلیت Dual Mode کاربران می‌توانند دو حساب مختلف از یک برنامه را بدون اینکه نیازی به نصب نرم‌افزار دوم داشته باشند، اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: طراحی ظاهری گوشی +Galaxy Note 20 فاش شد

برای دسترسی به حالت دو حسابی در گوشی‌های مختلف باید این مراحل انجام شود:

در گوشی‌های شیائومی کافی است کاربران پس از ورود به بخش تنظیمات وارد بخش Dual Apps شوند، در گوشی‌های سامسونگ پس از ورود به تنظیمات باید وارد Settings > Advance features > Dual Messenger شوند، در گوشی‌های Oppo نیز کافی است وارد بخش تنظیمات شده و سپس وارد بخش Clone Apps شوند. این قابلیت در دو گوشی هوآوی و آنر نیز در بخش تنظیمات و در بخش App Twin در دسترس کاربران خواهد بود.

پس از ورود به بخش حالت دوتایی نرم افزار‌ها، کاربر باید نرم افزاری که قصد دارد در آن از یک حساب دوم استفاده کند را انتخاب کرده و پس از آن اجازه نصب نسخه دوم این نرم افزار را به گوشی خود بدهد.

به این ترتیب بدون نیاز به نصب نرم افزاری غیررسمی استفاده از دو حساب کاربری روی یک گوشی امکان پذیر خواهد بود. همچنین در برخی از گوشی‌ها این قابلیت وجود ندارد اما کاربران می‌توانند با نصب نرم‌افزارهایی مثل Dual App Wizard و DoubleApp این قابلیت را به گوشی خود اضافه کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قابلیت اندروید امکان استفاده استفاده از دو پیام رسان ها نرم افزار دو حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی

ایتنا - اندروید مجهز به فیلتر نور آبی داخلی و پشتیبانی از روشنایی تطبیقی ​​است که از حسگر نور محیط دستگاه شما برای اندازه‌گیری شدت نور در محیط اطراف شما استفاده می‌کند.
با وجود اینکه می‌دانیم استفاده از گوشی در رختخواب و تاریکی برای چشم‌هایمان مضر است، بسیاری از ما هنوز در شب هنگام خواب از تلفن خود استفاده می‌کنیم.

 سیستم عامل اندروید مانع از خیره شدن بیش از حد ما به صفحه نمایش نمی‌شود، اما چندین ویژگی نمایشگر را برای کمک به کاهش فشار چشم ارائه می‌دهد. در حال حاضر قابلیتی ارائه می‌کند که رنگ‌های روشن را کاهش می‌دهد و در نتیجه صفحه نمایش را کم‌نور می‌کند، اما با نسخه 15 این بار حتی فراتر رفته است.
  تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش
اندروید مجهز به فیلتر نور آبی داخلی و پشتیبانی از روشنایی تطبیقی ​​است که از حسگر نور محیط دستگاه شما برای اندازه‌گیری شدت نور در محیط اطراف شما استفاده می‌کند.

این ویژگی به طور خودکار سطح روشنایی صفحه نمایش دستگاه شما را بر اساس سطح نور محیط تنظیم می‌کند.

علاوه بر این، نگاشت بین سطوح نور محیط و روشنایی صفحه به دستگاه بستگی دارد، بنابراین سطح روشنایی که یک تلفن با آن سازگار می‌شود ممکن است با گوشی دیگر متفاوت باشد.

 
نتیجه این امر این است که برخی از گوشی‌ها می‌توانند به اندازه کافی کم نور شوند تا در شرایط با روشنایی کمتر به راحتی قابل استفاده باشند، در حالی که برخی گوشی‌های دیگر حداقل به طور خودکار قادر به تنظیم نور نیستند.

برای توضیح این نابرابری، اندروید 12 قابلیتی را در زیر تنظیمات در منوی دسترس‌پذیری به نام «تاریکی اضافی» معرفی کرد که نور صفحه‌نمایش را فراتر از حداقل روشنایی گوشی شما کاهش می‌دهد.

لازم به ذکر است که تنظیم روشنایی تطبیقی ​​روشن‌تر از حد معمول راحت‌تر از فعال کردن دستی Extra Dimming خواهد بود. زیرا این گزینه باید به صورت دستی روشن و خاموش شود. بنابراین، اگر آن را در شب فعال کنید تا روشنایی را کاهش دهید، باید به یاد داشته باشید که بعد آن را غیرفعال کنید، در غیر این صورت ممکن است صفحه در طول روز خیلی کم نور شود.
  خصوصیت جدید
صفحه نمایش همه گوشی‌ها نمی‌تواند به اندازه کافی کم نور شود تا در شب راحت از آن استفاده کنید، و این همان چیزی است که احتمالا در ویژگی جدید اندروید 15 حل می‌شود.

هدف این ویژگی تنظیم روشنایی تطبیقی ​​فعلی با کاهش خودکار روشنایی صفحه نمایش در شرایطی است که نور محیطی بسیار کم است.

دیگر خبرها

  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس