Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@22:09:06 GMT

بازگشایی تمام مراکز گردشگری ناژوان از فردا

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۴۶۰

بازگشایی تمام مراکز گردشگری ناژوان از فردا

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: تمام مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان شامل آکواریوم ناژوان، باغ پرندگان، موزه صدف‌ها، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، تله سیژ از فردا(پنجشنبه هشتم خردادماه 99) به روی شهروندان باز می‌شود.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بنابر دستورالعمل‌های ابلاغی به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مراکز گردشگری ناژوان از ششم اسفندماه سال گذشته تعطیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازگشایی مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان از ساعت هشت صبح فردا، افزود: استفاده از ماسک و دستکش توسط شهروندان هنگام بازدید از این مراکز الزامی است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی بین طرح ساماندهی ناژوان و اداره کل دامپزشکی وضعیت سلامت و پزشکی تمامی مراکز ناژوان تأیید شده است.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم با هماهنگی و همکاری دامپزشکی استان کارگاه‌های علمی و تخصصی ویژه نگهداری از پرندگان و ماهیان در ناژوان برگزار کنیم.

هاشمیان با بیان اینکه باغ پرندگان اصفهان به عنوان نخستین مرکز گردشگری تفریحی در اصفهان به سیستم فروش بلیط الکترونیک مجهز شده است، گفت: سهولت در خرید بلیت توسط گردشگران، حذف صف خرید بلیط در ایام پیک گردشگری و قابلیت خرید از طریق اپلیکیشن و سایت‌های اینترنتی همچنین حذف گردش پول نقد از مزایای این طرح است.

وی با اشاره به استقبال مردم از خدمات مراکز گردشگری ناژوان گفت: در فاز اول این طرح سعی شده تا با استفاده از وب کیوسک‌های مستقر شده و صدور بلیط‌های دارای کد QR، فروش بلیط باغ پرندگان ساماندهی شود.

کد خبر 425788

منبع: ایمنا

کلیدواژه: منطقه گردشگری ناژوان آکواریوم اصفهان باغ پرندگان شهر کلانشهر باغ خزندگان شهرداری اصفهان مراکز تفریحی شهروند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گردشگری ناژوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، لیلا نبی زاده، افزود: ماموران گشت و کنترل در منطقه، گردنه غنیمی به یک مورد تخلف صید غیرمجاز پرندگان برخورد کردند و این ادوات صید به دست آمد.
نبی زاده با بیان اینکه این موارد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد، خواستار برخورد قاطع با متخلفان شد و گفت: در فصل زاد آوری و تخم گذاری پرندگان باید بیش از پیش امنیت و ایمنی مناطق تحت مدیریت حفظ شود.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرامه، برخورد قانونی با شکارچیان متخلف را امری لازم و ضروری دانست و گفت: افرادی که بطور غیرمجاز دست به شکار حیوانات و پرندگان می‌زنند در صورت مشاهده از سوی محیط بانان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران
  • جانمایی پرنده‌فروشان دربازار پرندگان خلیج فار‌س
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • فردا بازدید از تمامی اماکن تاریخی استان فارس رایگان است
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه