Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم وزیر کشور از سوی آمریکا نشان‌دهنده استیصال آنان در مقابله با ایران است، گفت: امروز که کشتی‌های ما از بغل گوش آن‌ها عبور می‌کند تا نفت خود را به ونزوئلا برسانند، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، حال با تحریم وزیر کشور می‌خواهند به کجا برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 13:00 - 07 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۱۵۲ منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه تحریم وزیر کشور از سوی رژیم جنایتکار آمریکا نشان دهنده استیصال آنان در مقابله با ایران است، اظهارداشت: آنها مانند فردی که در دریا در حال غرق شدن است و برای ممانعت از آن حتی به پرکاهی نیز متوسل می شود؛ آخرین تلاش‌های خود را هم انجام می‌دهند.    وی افزود: امروز که کشتی‌های ما از بغل گوش آمریکا عبور می‌کند تا نفت خود را به ونزوئلا برسانند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند حال با تحریم وزیر کشور و نیروی انتظامی ما می‌خواهد به کجا برسد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه آمریکایی‌ها با تحریم‌هایی که تاکنون داشتند به چه نتیجه‌ای رسیده‌اند، عنوان کرد: آنها سری قبل که عده‌ای از فعالان در حوزه عتبات را تحریم کردند؛ این پیام را به دیگر کشورها مخابره کردند که تا چه حد کوچک و حقیر هستند.
حقیقت پور گفت: تحریم وزیر کشور برگ آخری است که آمریکا بواسطه آن قصد ایجاد فضای تبلیغاتی و رسانه‌ای به نفع خود را دارد وگرنه این اقدام هیچ  اثر و فایده جدی‌ای برایشان ندارد و سودی از آن نخواهند برد. بیشتر بخوانید:  چمران: تحریم وزیر کشور با هدف تأمین خوراک تبلیغات داخلی آمریکا انجام شده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منصور حقیقت پور تحریم وزیر کشور آمریکا تحریم وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است، زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند، اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند، اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است؛ که در کنار آن رویداد‌ها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • بازدارندگی ایران، استیصال غرب
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • بازدارندگی ایران استیصال غرب
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم