Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@00:51:51 GMT

گانتز: معامله قرن می‌تواند تمام منطقه را تغییر دهد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۵۳۲

گانتز: معامله قرن می‌تواند تمام منطقه را تغییر دهد

رئیس ائتلاف آبی‌وسفید در رژیم صهیونیستی با بیان اینکه طرح آمریکایی معامله قرن می‌تواند چهره تمام منطقه غرب آسیا را تغییر دهد، از بررسی اجرایی شدن آن طی چند هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنی گانتز» رئیس ائتلاف آبی‌وسفید و یکی از نخست‌وزیران چرخشی کابینه جدید تل‌آویو، می‌گوید که در هفته‌های پیش رو بهترین روش‌های اجرای طرح اشغال کرانه باختری را بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، گانتز طی سخنرانی در جمع نمایندگان پارلمانی حزب خود گفت: «فرصت‌هایی روی میز است که می‌توانند تمام منطقه را تغییر دهند، از جمله طرح صلح دولت آمریکا. در هفته‌های پیش رو، نحوه اخذ بهترین نتایج برای منافع خودمان را بررسی می‌کنیم».

وی تصریح کرد که در پست خود به عنوان وزیر جنگ اسرائیل و همچنین با «گابی اشکنازی» به عنوان وزیر خارجه جدید این رژیم تلاش خواهد کرد تا این «دستاورد تاریخی» معامله قرن را برای تقویت اسرائیل اجرا کند.

جروزالم‌پست نیز نوشت که گانتز بعد از مدت‌ها سکوت خود درباره آغاز روند دادرسی پرونده‌های فساد «بنیامین نتانیاهو» در دادگاه را شکسته و اظهار داشت: «مر قانون حفظ خواهد شد و حزب آبی‌وسفید ابزارهای لازم برای این کار را دارد».

رژیم صهیونیستی بعد از شناسایی قدس به عنوان پایتخت این رژیم توسط آمریکا و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس، با حمایت‌های دولت ترامپ قصد دارد ۳۰ درصد از کرانه باختری فلسطین را به قلمرو خود ملحق و آن را رسماً اشغال کند.

مقامات و گروه های فلسطینی این اقدام را بخشی از طرح ضد فلسطینی آمریکا موسوم به معامله قرن می‌دانند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری با آمریکا و اسرائیل هستند. تشکیلات خودگردان این هفته اعلام کرد که همکاری امنیتی و اطلاعاتی با تل‌آویو و واشنگتن را به حالت تعلیق درآورده است.

با این حال ژنرال «کامل أبو رکن» هماهنگ‌کننده فعالیت‌های کابینه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی درباره اجرای طرح اشغال بخش‌های بزرگی از کرانه باختری هشدار داده و می‌گوید اجرای این طرح منجر به موجی از عملیات‌های فلسطینان خواهد شد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی کرانه باختری آبی و سفید بنی گانتز بنیامین نتانیاهو معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳

شاخص هم‌وزن در روز جاری با ۲۸۰۰ واحد رشد به ۷۷۰ هزار و ۴۵۸ واحد و شاخص قیمت هم وزن با یک هزار و ۵۷۳ واحد رشد به ۴۳۲ هزار و ۸۸۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۴ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش ۴۶ هزار میلیارد ریال با انجام ۴۰۷ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های فارس، ذوب، بوعلی، وامید، پارس، نوری و فملی، بیشترین اثر را بر شاخص بورس گذاشتند و همگی باعث رشد شاخص شدند.

شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵۱ واحد رشد، از مرز ۲۶ هزار واحد عبور کرد و به ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران حدود ۲۲۵ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق بود.

نماد‌های آریا، تجلی، دماوند و توسن بیشترین اثر مثبت و نماد‌های خاور، انتخاب و کگهر بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • قالیباف: نتیجه عملیات طوفان الاقصی تحت هیچ شرایطی قابل تغییر نیست/ فروپاشی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی/ زیاد نخاله: قطعاً گزینه تسلیم، گزینه ما نخواهد بود
  • استعفای مقام آمریکایی در اعتراض به حمایت واشنگتن از تل‌آویو
  • تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • آمریکا: به اسرائیل فقط مشاوره نظامی می‌دهیم
  • درخواست سناتور آمریکایی برای مشروط کردن صادرات سلاح به تل آویو
  • حمله تل آویو به سخنان رئیس جمهور کلمبیا
  • آستین: شرایط غزه یک فاجعه انسانی است
  • پیش‌بینی سردار نقدی از روز آویزان کردن نظامیان آمریکایی از تیرهای برق | این عالم صاحب دارد
  • منافع آمریکا در همدستی با جنایت‌های تل‌آویو در غزه