Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکبخت با اشاره به اینکه تاکنون سه هزار و ۹۲۵ لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند، گفت: طی ۲۴ ساعت گدشته ۵۳ نفر به بیماری کووید ۱۹ اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد رضا نیکبخت» امروز(7 خرداد) در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: از ۳۷۵ نمونه ارسالی در طی بیست و چهار ساعت گذشته به آزمایشگاه های مرجع استان ارسال شد و مشخص شده است که تعداد  ۵۳    نفر به آمار مبتلایان  به کووید ۱۹ در لرستان  اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته  در لرستان  دو  فوتی   به علت کووید ۱۹  در لرستان داشته ایم.

 

وی بیان کرد: از ابتدا  تا کنون  تعداد ۱۵۶   نفر از هم استانی ها  به علت کووید ۱۹  جان باخته اند.

 

نیکبخت افزود: تا کنون 23 هزارو ۲۹۵ نمونه ی از بیماران مشکوک به "کووید ۱۹" در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تعداد 20 هزار و ۲۱۶ نمونه پاسخ داده شده که از این تعداد سه هزار و ۹۲۵  مورد مثبت و تعداد 16 هزار و ۲۹۱ نمونه منفی  اعلام شده است.

 

نیکبخت ادامه داد: تعداد ۳۲    نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت های پزشکی و درمانی هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، افزود: از ابتدا تا کنون تعداد سه هزار و ۷۳۷ نفر که در لرستان  مبتلا به کووید ۱۹ بوده اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته اند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کووید ۱۹ آمار مبتلایان به کرونا بیماری کرونا کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پر طرفدارترین اسامی در چهارمحال‌وبختیاری کدامند؟

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال‌وبختیاری پر طرفدارترین اسامی دختر و پسر در استان را اعلام کرد.

سید مهدی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به آمار تولد سال ۱۴۰۲ در استان اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۷۶۴ نفر در استان متولد شدند که از این تعداد شش هزار و ۶۳۱ نوزادپسر و شش هزار و ۱۳۳ نوزاد دختر ثبت شده است.

وی افزود: نرخ موالید در استان ۱۳/۵۸ در هر هزار نفر جمعیت ساکن بوده است و نسبت جنسی تولد ۱۰۷ بوده، یعنی به ازای هر ۱۰۰ نوزاد دختر، ۱۰۷ نوزاد پسر متولد شده است.

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیشترین تولد ابتدا در شهرکرد با سه هزار و ۴۳۷ مورد و نرخ ۱۱/۳۴ و بعد از آن لردگان با سه هزار و ۱۲۱ مورد و نرخ ۲۳/۹۰ و کمترین ولادت در شهرستان بن با ۲۳۴ مورد بوده است.

موسوی با بیان اینکه در طول ۱۱ ماه سال گذشته، چهار هزار ۱۹۵ مورد فوتی در استان ثبت شده است، افزود: از این تعداد فوتی دو هزار و ۳۷۵ مورد مرد و هزار و۸۲۰ مورد زن بوده است.

وی تصریح کرد: از مجموعه فوت‌های ثبت شده دو هزار و ۶۱۵ مورد در شهرها و هزار و ۵۸۰ مورد در روستاها بوده است، همچنین نرخ فوت در طی این مدت ۴/۴۶ بوده است.

مدیر کل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیشترین آمار فوتی ابتدا در شهرکرد با دو هزار و ۴۵ مورد و نرخ ۶.۷۵ و بعد در لردگان با ۵۳۴ مورد و نرخ ۴.۰۹ ثبت شده است.

موسوی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، چهار هزار و ۷۰۵ مورد ازدواج ثبت شده است، تصریح کرد: از این تعداد ازدواج سه هزار و ۷۲۴ مورد در شهرها و ۹۸۱ مورد در روستاها است.

وی تاکید کرد: نرخ ازدواج در استان ۶/۱۳ در هر هزار نفر است و بیشترین آمار ازدواج در شهرکرد با هزار و ۲۳۲ مورد و بعد از آن در لردگان با هزار و ۱۳۶ مورد ثبت شده است.

موسوی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲، هزار و ۳۴۰ مورد طلاق با نرخ ۱/۷۵ به ثبت رسیده است که از این تعداد هزار و ۶۱۵ مورد در شهرها و ۱۷۵ مورد در روستاها به ثبت رسیده و بیشترین آمار طلاق در ابتدا در شهرکرد با ۴۳۸ مورد و نرخ ۱/۹۸ و بعد از آن در لردگان با ۱۸۸ مورد به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ به ترتیب اسامی دلوین، رستا، آوا، آوینا، نورا در دختران و اسامی به ترتیب آیهان، آراد، شایان، آریا، امیرعلی و کیان در پسران بیشترین فراوانی اسامی در استان هستند.

کد خبر 737462

دیگر خبرها

  • پر طرفدارترین اسامی در چهارمحال‌وبختیاری کدامند؟
  • آمار تلفات ناشی از تصادفات نوروزی استان تهران
  • تأمین داروی اصلی بیماران تالاسمی/ از دفروکسامین تا دفرازیروکس
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد
  • بازدید بیش از ۱۹ هزار گردشگر از قلعه «فلک‌الافلاک» لرستان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید