Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز چهارشنبه هفتم خردادماه در آئین افتتاح پروژه مهر ولایت ۲۶۰ واحدی قمر بنی‌هاشم دزفول در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: ولایت محوری یکی از اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش است و این اصل به معنی تحقق بخشیدن به سخنان مقام معظم رهبری بوده که یکی از آن‌ها رسیدگی به معیشت کارکنان نیروی زمینی ارتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شعار دوم نیروی زمینی ارتش را عدالت محوری اعلام کرد و افزود: طبق این شعار و با نگاهی عادلانه ارزیابی می‌شود که کدام قسمت‌ها نیاز به سرمایه‌گذاری و توجه بیشتر دارد تا نیروی زمینی ارتش در تمام بخش‌ها به توزان برسد.

سرتیپ حیدری تأکید کرد: طبق شعار سوم مبنی بر شایسته‌سالاری در انتصابات، انتخاب شرکت‌های پیمانکاری و سایر امور این شعار را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

وی افزود: در راستای اصل ولایت محوری، ۳۰ طرح لبیک با تائید و تشویق مقام معظم رهبری ساماندهی شده که طرح لبیک ۲۱ با نام امام حسن مجتبی (ع) به ساخت خانه‌های سازمانی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش اختصاص دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در کشور ۲۳ هزار واحد سازمانی کمبود داریم، گفت: این ۲۳ هزار واحد در دستور کار قرارگرفته و امروز در دزفول، شوشتر و اندیمشک ۳۹۴ واحد از آن را افتتاح خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در دیگر استان‌های کشور بر اساس نیازها و اصل عدالت محوری نیز تعداد واحدهایی پیش‌بینی‌شده است.

امیر سرتیپ حیدری اضافه کرد: نیروی زمینی ارتش در چندین منطقه با بحث محیط زیست در ارتباط بوده و در میدان‌ها تیر و رزمایشی از قطع درختان جلوگیری کرده و احترام به محیط یکی از اصول کاری نیروی زمین ارتش است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه بازدارندگی و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران جای خود را در ذهن دشمن پیدا کرده است، افزود: امروز دشمن به دنبال راه و چاره‌ای است که به سلامت از منطقه جان سالم به درببرد و در همین حال نفت‌کش‌های ایرانی بدون هیچ ترس و مشکلی به مقصدهای خود در حال حرکت هستند.

وی در پایان بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که کشورهای منطقه لیاقت و توانایی ایجاد امنیت در منطقه را داشته و نیازی به حضور بیگانه ندارند، بیگانگان دیر یا زود از آب‌های منطقه خواهند رفت و اختیار آن در دست جمهوری اسلامی‌ ایران و دیگر کشورهای منطقه خواهد افتاد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خوزستان نیروی زمینی ارتش نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در حاشیه مراسم رژه ارتش اظهار کرد: نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال‌های اخیر در خود داشته است. ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون چنین نیروی زمینی‌ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده‌ایم.

وی افزود: نیروی زمینی تسلیحاتی را وارد نیرو کرده که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نیروی زمینی به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.

امیر حیدری درباره عملیات «وعده صادق» گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم افزا عمل می‌کنند و به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند، مماشات نخواهد کرد. ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند.

فرمانده نیروی زمین در پایان گفت: رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

کد خبر 745399

دیگر خبرها

  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه امروز اصفهان
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • ایران با کسی که به خاکش تعدی‌ کند مماشات نخواهد کرد
  • رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، زوال آنها به تعجیل می‌افتد
  • سرتیپ حیدری: اسرائیل بداند که پاسخ‌های بعدی خردکننده خواهد بود
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • رژیم صهیونیستی بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند
  • امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • تثبیت موازنه قدرت نظامی منطقه با انجام عملیات صبح صادق