Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:05:08 GMT

پخش زنده کنسرت آنلاین علیرضا قربانی از رادیو فرهنگ

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۵۸۲

پخش زنده کنسرت آنلاین علیرضا قربانی از رادیو فرهنگ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، علیرضا قربانی هشتم خردادماه ساعت ۲۱ از تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت قطعات «روزگار غریب»، «بوی گیسو»، «عاشقانه نیست»، «پل»، «ارغوان»، «عشق آسان ندارد» و «مدار صفر درجه» اجرا می‌شود.

این رویداد با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تلویزیون تعاملی تیوا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای علیرضا قربانی، هفتمین کنسرت آنلاینی است که در تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

پخش زنده از رادیو فرهنگ

روابط عمومی رادیو فرهنگ نیز اعلام کرد، رادیو فرهنگ برای اولین بار کنسرت آنلاین «سامان احتشامی» را به‌صورت زنده به روی آنتن برد که با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان مواجه شد.

بنا بر این گزارش، به دنبال برگزاری کنسرت‌های آنلاین در نوروز ۹۹ در شرایط شیوع ویروس کرونا و قرنطینه مردم در خانه، این بار به مناسبت ایام عید سعید فطر علیرضا قربانی پنجشنبه ۸ خرداد ماه کنسرت آنلاین برگزار می‌کند.

قربانی در این کنسرت آنلاین قطعاتی چون «روزگار غریب»، «بوی گیسو»؛ «عاشقانه نیست»، «پل»، «ارغوان»، «عشق آسان نیست» و «مدار صفر درجه» را می‌خواند و رادیو فرهنگ این اجرا را مستقیم و به صورت زنده تقدیم شنوندگان خواهد کرد.

علیرضا قربانی پنجشنبه ۸ خرداد ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا دارد و رادیو فرهنگ این کنسرت را رایگان روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز روی آنتن می‌برد.

کد خبر 4935336 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا قربانی کنسرت آنلاین تالار وحدت ویروس کرونا برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه سریال ایرانی شبکه دو سیما روز قدس شیوع کرونا شبکه پنج سیما موسیقی پاپ رادیو ایران علیرضا قربانی کنسرت آنلاین رادیو فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و ذوب آهن امروز _جمعه بیست و چهارم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران از ساعت ۱۷:۵۰ با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز سپاهان و ذوب آهن

لیگ برتر ایران (سپاهان - ذوب آهن) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آتن، شبکه ورزش

کد خبر 745395

دیگر خبرها

  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • برنامه «سرزمین من» از رادیو فرهنگ